بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
کد خبر : ۲۴۱۸۱۰

کارآفرینی در استرالیا

ویزای کارآفرینی در استرالیا همان ویزای ساب کلاس ۱۸۸ استرالیا است که در سال‌های متوالی و در سال ۲۰۱۹-۲۰۲۰ برای افراد کارآفرین صادر می‌شود. دولت استرالیا این ویزا را با هدف جذب سرمایه گذاران و کارآفرینان از سراسر دنیا به متقاضیان اعطا می‌نماید. چرا که از این طریق می‌تواند وضعیت اقتصاد این کشور را بهبود بخشیده و پر رونق کند.

فعالیت خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال «نیتک» در مشهد آغاز شد

خانه خلاق و نوآوری تولید محتوای دیجیتال «نیتک» که در زمینه تولید محتوای هدفمند دیجیتالی با تمرکز ویژه روی محصولات صادراتی فعالیت می‌کند در مشهد فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

شهرداری منطقه ۹ حامی شرکت‌های دانش بنیان

شهردار منطقه ۹ گفت: «رویکرد شهرداری در قبال شرکت‌های دانش بنیان، اقتصادی نیست؛ تاجایی که ساختمان «پردازش» به‌عنوان مرکز حمایت از فعالیت‌های استارت‌آپی و دانش بنیان، از سوی شهرداری منطقه ۹ با مشارکت دانشگاه «صنعتی شریف» در اختیار این افراد قرار گرفته است.»

فراخوان جذب استارت‌آپ‌ها در مرکز نوآوری فینوداد

مرکز نوآوری فینوداد از تیم‌های نوآور و استارت‌آپ‌های حوزه‌های فین‌تک، بانکداری باز، بانکداری دیجیتال، بلاکچین، هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء، روباتیک، کلان داده و پردازش ابری که متقاضی استقرار در شتابدهنده فینوداد هستند، دعوت به‌عمل آورد.

مدیریت بازار و تبلیغات از فعالیت استارت‌آپ‌های رویداد "آفرینه"

مصطفی بغدادی، مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی در بیست و ششمین رویداد دوشنبه‌های استارت‌آپی با عنوان جذب سرمایه در حوزه صنایع خلاق که به صورت آنلاین در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های این صندوق برای توسعه صنایع خلاق و هویت‌ساز در سال جاری، اظهار کرد: بر این اساس با مخاطبان و فعالان این حوزه ارتباط برقرار کرده و در این راستا ۵ رویداد پیوند و یک فستیوال در حوزه صنایع خلاق با همکاری یکی از صندوق‌های پژوهش و فناوری برنامه‌ریزی شده است.

ارائه محصولات نوآورانه ۵ استارت‌آپ در عرصه صنایع خلاق

در رویداد دوشنبه‌های استارت آپی صندوق نوآوری و شکوفایی ۵ استارت‌آپ محصولات نوآورانه خود را درعرصه صنایع خلاق ارائه کردند.

رویداد دوشنبه‌های استارت‌آپی صنایع خلاق با هدف جذب سرمایه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی امروز برگزار شد و طی آن ۵ استارت‌آپ محصول و مدل کسب و کار و نیاز‌های سرمایه‌گذاری خود را به سرمایه‌گذاران حاضر و وبیناری رویداد ارائه کردند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر