بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
بیست و ششمین دور از نمایشگاه الکامپ قرار است ۱۲ تیر ماه برگزار شود بر همین اساس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که ثبت‌نام در این نمایشگاه از ۱۲ خرداد آغاز خواهد شد.
کد خبر : ۲۴۱۸۹۱

خواندن ۲ دقیقه

الکامپ+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، سال گذشته نمایشگاه الکامپ به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد و با وجود تلاش و رعایت پروتکل‌های بهداشتی سازمان نظام صنفی تهران به احترام شرکت‌کنندگان از برگزاری این نمایشگاه صرف نظر کرد. حالا، اما سازمان نظام صنفی رایانه‌ای دور ششم تصمیم گرفته است این نمایشگاه را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کند.

در این دوره از نمایشگاه نیز مانند سال‌های گذشته متقاضیان کمتر از هشتاد مترمربع فضای نمایشگاهی، بعد از ثبت نام در سایت الکامپ، ۴۸ ساعت فرصت دارند تا با پرداخت هزینه‌های مرتبط، ثبت نام خود را قطعی کنند. 

متقاضیان بیش از هشتاد متر مربع نیز پس از ثبت نام در سایت الکامپ، به ترتیب اولویت زمانی ثبت نام، برای جانمایی دعوت می‌شوند. این گروه نیز پس از تعیین جا، ۴۸ ساعت فرصت دارند تا با تسویه حساب مالی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

متقاضیان سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی نیز همچون بخش خصوصی می‌توانند با مراجعه به سایت الکامپ ثبت نام کنند. ثبت نام این گروه از متقاضیان نیز پس از تسویه حساب مالی قطعی خواهد شد.

نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ تیرماه ۱۴۰۰ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و ثبت نام در این نمایشگاه یک مرحله‌ای و قطعی است. الکامپ ۱۴۰۰ با رویکرد آینده بهتر برگزار خواهد شد و بهداشت آنلاین، آموزش الکترونیک، بانکداری الکترونیک و خدمات دولت در بستر شبکه ملی اطلاعات از جمله محور‌های اصلی برگزاری این نمایشگاه است.


  • بیشتر بخوانید:

رونمایی از ۲۶ طرح فناوری های همگرا

اشتراک گذاری :
ارسال نظر