بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴
آشنایی با برترین استارتاپ های دنیا در حوزه سلامت جسمانی
روند‌های جهانی سلامت از این حکایت دارد که آینده‌ سلامت بیشتر از اینکه بر فرآیند درمان متمرکز باشد، بر سبک زندگی سالم متمرکز خواهد بود تا از نیاز افراد به فرآیند درمان پیشگیری کند.
کد خبر : ۲۴۲۲۳۲

خواندن ۲ دقیقه

آشنایی با برترین استارتاپ های دنیا در حوزه سلامت جسمانی

به گزارش بورس نیوز، روند‌های جهانی سلامت از این حکایت دارد که آینده‌ سلامت بیشتر از اینکه بر فرآیند درمان متمرکز باشد، بر سبک زندگی سالم متمرکز خواهد بود تا از نیاز افراد به فرآیند درمان پیشگیری کند. ورزش یکی از بخش‌های اساسی سبک زندگی سالم بوده و روز به روز شاهد جدی‌تر شدن فعالیت کسب و کار‌ها در این حوزه هستیم. با افزایش توجه افراد خواهان سلامتی به ورزش، فرصت‌های ارزش آفرینی در این حوزه در حال گسترش است و نوآوری در در ارائه خدمات ورزشی رونق یافته است. در این مقاله با چند مورد از کسب و کار‌های فعال در حوزه ورزش و سلامت جسمانی آشنا می‌شویم.

آشنایی با برترین استارتاپ های دنیا در حوزه سلامت جسمانی

این شرکت به کاهش استفاده از خودرو‌های تک سرنشین از طریق اشتراک گذاری دوچرخه بدون ایستگاه در بیش از ۲۵۰ شهر مختلف جهان پرداخته است. پلتفرم طراحی شده، قابلیت دانلود رایگان و نصب بر روی تلفن همراه را داشته که برای استفاده، کاربران می‌توانند با اسکن کد QR روی دوچرخه انتخابی، با دریافت رمز عبور و پرداخت هزینه، قفل دوچرخه را باز نموده و پس از استفاده و رسیدن به مقصد، در هر زمان و هر مکانی، آن را برای دسترسی کاربر بعدی (بدون نیاز به محل مشخص) پارک و قفل نمایند. اجرای این برنامه علاوه بر اثرات اقتصادی و زیست محیطی، ارزش افزوده فرهنگی نیز به دنبال خواهد داشت.

آشنایی با برترین استارتاپ های دنیا در حوزه سلامت جسمانی


این شرکت به طراحی اپلیکیشن کلاس‌های ورزشی شنیداری با هدف تناسب اندام پرداخته است. فرد با استفاده از هدفون خود گویی یک مربی مجازی دارد که حرکات ورزشی را به وی توضیح می‌دهد. کاربر با ایجاد حساب کاربری و انتخاب ورزش، هدف و مکان مورد نظر خود می‌تواند برنامه مورد نظر خود را دریافت کند. از ویژگی‌های این اپلیکیشن استفاده از مربیان باتجربه و موسیقی‌های مناسب با ورزش مورد نظر است. این شرکت همچنین با کمک از تنظیم کنندگان آهنگ، برای برنامه‌های ورزشی ارائه‌شده خود یک پکیج صوتی هماهنگ با حرکات نیز ارائه می‌دهد.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر