بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
اوضاع به کام این ‌مس‌فروش بود؛

تداوم روند صعودی کسب درآمد "فباهنر"

تداوم روند صعودی کسب درآمد
بیشترین میزان نرخ فروش محصول شرکت فباهنر در خردادماه از آن محصول «لوله برنچی» با ۳.۱۶۱.۱۱۱.۱۱۱ ریال بوده است.
کد خبر : ۲۴۳۶۱۴

صنایع مس شهید باهنر+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت صنایع مس شهید باهنر در گزارش فعالیت ماهانه منتی به خردادماه سال جاری میزان درآمد عملیاتی حاصل‌شده طی این دوره را برابر با مبلغ ۴.۲۸۶ میلیارد ریال شناسایی‌شده کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه نیز درآمد ۹.۶۳۱ میلیارد ریال را اعلام‌کرده، میزان سرمایه ارائه‌شده این شرکت طی این دوره ۱.۱۲۵ میلیارد ریال ثبت شده است.

لازم به ذکر است که مقدار درآمد‌های فباهنر در خردادماه سال جاری از فروش محصولات در بازار‌های داخلی، صادراتی و همچنین ارائه خدمات کسب کرده که بیشترین میزان درآمد حاصل‌شده از فروش محصول در بازار داخلی بوده است.

عملکرد ماهانه فباهنر+بورس نیوز

میزان درآمد‌های ثبت شده فباهنر در خردادماه

روند کسب درآمد صنایع مس شهید باهنر+بورس نیوز

بر پایه این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، صنایع مس شهید باهنر در خردادماه با افزایش درآمد ۳۵ درصدی نسبت به ماه گذشته مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۴۹ درصد رشد را شاهد بوده، همچنین میزان درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه به ثبت رسیده در مقایسه با ۳ ماهه ابتدایی سال گذشته ۱۷۳ درصد افزایش را شناسایی‌کرده است.

بیشترین میزان درآمد شناسایی‌شده فباهنر در خردادماه از محل فروش محصول «تسمه و ورق مسی» با مبلغ ۱.۲۳۱ میلیارد ریال بوده که از فروش محصول در بازار داخلی این رقم به دست آمده است.

در خردادماه سال جاری مقدار فروش محصول این شرکت ۲.۷۷۳ تن بوده که بیشترین مقدار فروش را در بازار داخلی مشاهده می‌کنیم، فروش خردادماه فباهنر نسبت به ماه گذشته ۱۹ درصد رشد را تجربه کرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۲ درصد رشد را به همراه داشته، همچنین بیشترین میزان نرخ فروش محصول در خردادماه از آن محصول «لوله برنچی» با ۳.۱۶۱.۱۱۱.۱۱۱ ریال بوده است.


  • بیشتر بخوانید:

مانور "فباهنر" روی تسمه‌ و ورق برنجی

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر