بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
مدیرعامل توییتر اتریوم را کوچک جلوه داد
جک دورسی (Jack Dorsey)، مدیر عامل توییتر، با کوچک جلوه دادن پتانسیل شبکه اتریوم برای متحول کردن دنیای غول‌های رسانه‌های اجتماعی، بار دیگر شک و تردید خود را در مورد اتریوم ابراز کرد.
کد خبر : ۲۴۵۷۵۱

اتریوم+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، جک دورسی (Jack Dorsey)، مدیرعامل توییتر، با کوچک جلوه دادن پتانسیل شبکه اتریوم برای متحول کردن دنیای غول‌های رسانه‌های اجتماعی، بار دیگر شک و تردید خود را در مورد اتریوم ابراز کرد.



دورسی که به عنوان یکی از طرفداران پر و پا قرص بیت کوین (BTC) شناخته می‌شود، در جدیدترین اظهارنظر خود در مورد دومین ارز دیجیتال برتر بازار، پتانسیل این پلتفرم را برای تغییر وضعیت فعلی غول‌های فناوری زیر سوال برد.

این اظهارات دورسی به دنبال بحثی آنلاین درباره مفید بودن ادغام کامل توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) در توییتر منتشر شد. یک کاربر توییتری به نام Seyitaylor معتقد است که این اقدام بیشتر به نفع اتریوم خواهد بود تا توییتر. دورسی نیز با ابراز موافقت خود با این موضوع، افزود:

با این حال، هر حساب توییتر را می‌توان به یک کیف پول لایتنینگ متصل کرد.

علی‌رغم مشارکت توییتر در دنیای توکن‌های NFT و استفاده خود دورسی از این فناوری برای جمع‌آوری پول برای امور خیریه، وی همچنان مدافع سرسخت بیت کوین است. این موضوع باعث ناامیدی طرفداران اتریوم شده است.

هنگامی که یکی از کاربران توییتر از دورسی پرسید که چرا از اتریوم نفرت دارد، وی گفت:

تمرکز روی یک چیز، به معنای نفرت از موارد دیگر نیست. من نگرانی‌های خود را در مورد گزینه‌های دیگر در مقایسه با بیت کوین اعلام کرده‌ام: اصول اساسی، امنیت و متمرکز بودن.

یکی از شعار‌های قدیمی دورسی این بوده که بیت کوین حداقل از سال ۲۰۱۸ میلادی، ارز بومی اینترنت است. بر خلاف دیگر طرفداران بیت کوین که معتقدند ممکن است روزی اتریوم جایگاه ارز دیجیتال برتر بازار را از آن خود کند، دورسی تا به امروز علاقه‌ای به سرمایه‌گذاری روی این آلت کوین نشان نداده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر