بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳
واکسیناسیون ۱۵ هزار نفر پرسنل قطعه سازان خودرو آغاز شد
واکسیناسیون اعضای انجمن تخصصی صنایع همگن قطعه سازان استان تهران از امروز آغاز و در این راستا حدود ۱۵ هزار نفر از ۱۳۰ قطعه ساز واکسینه خواهند شد.
کد خبر : ۲۴۶۲۴۰

واکسیناسیون قطعه سازان+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، امیرحسین جلالی، نایب رییس انجمن تخصصی صنایع همگن قطعه‌سازان استان تهران اظهار کرد: انجمن قطعه‌سازان استان تهران در راستای شتابگیری روند واکسیناسیون فعالان صنعت قطعه‌سازی با پیگیری و برگزاری جلسات متعدد از امروز فرآیند واکسیسناسیون را آغاز کرد و در این راستا حدود ۱۵ هزار نفر از کارکنان ۱۳۰ شرکت‌های قطعه‌سازی واکسینه خواهند شد.



نایب رییس انجمن تخصصی صنایع همگن قطعه‌سازان استان تهران اظهار کرد: دوز نخست فرآیند واکسیناسیون اعضای این انجمن با همکاری گروه خودروسازی سایپا و در فضای ایمن در محل شرکت بهمن موتور در حال انجام است که تا یک ماه و نیم آینده همه پرسنل قطعه سازی دو دوز واکسن خود را دریافت خواهند کرد.

جلالی با اشاره به التهاب بازار خودرو و اهمیت تعطیل نشدن شرکت‌های خودروسازی و قطعه‌سازی تاکید و تصریح کرد: با توجه به انباشت حدود ۱۴۰ هزار دستگاه خودروی ناقص در پارکینگ شرکت‌های خودروسازی و وجود عدم تعادل در بازار، این امر کمک قابل توجهی خواهد کرد تا با خیالی آسوده‌تر و جلوگیری از تعطیلی مراکز تولیدی قطعات موردنیاز خودرو‌ها تامین و خودرو‌های کف تجاری‌سازی شود و بدین منظور انجمن حداکثر تلاش خود را برای حل این بحران خواهد کرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ضرورت اصلاح ساختار خودرو سازان
در میز صنعت خودرو مطرح شد؛

ضرورت اصلاح ساختار خودرو سازان

براساس موعد تحویل و تکمیل وجه مشتریان، تحویل تارا آغاز شد؛

استحکام و ایمنی تارا نشانگر احترام ایران خودرو به مشتریان است

ارسال نظر