بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
در ۴ ماه گذشته، قیمت ریپل روند جالبی داشته است
در طول چهار ماه گذشته، قیمت ریپل روند جالبی داشته است. این آلت کوین از ۱.۹ دلار به ۰.۵ دلار سقوط کرد و دوباره با بازگشت ریپل به بالای ۱.۲ دلار.
کد خبر : ۲۴۶۸۶۳

قیمت ریپل+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، در طول چهار ماه گذشته، قیمت ریپل روند جالبی داشته است. این آلت کوین از ۱.۹ دلار به ۰.۵ دلار سقوط کرد و دوباره با بازگشت ریپل به بالای ۱.۲ دلار، به نظر می‌رسد بازار به دنبال سطوح بالاتر ۱.۳۵ دلار و پس از آن ۲.۴۴ دلار و در نهایت جهش بالای ۶.۳۹ دلار است.



بدون شک، دادگاه ریپل با کمیته بورس و اوراق بهادار آمریکا نقش مهمی در صعود و سقوط ریپل داشته است. اخبار مختلف دادگاه ریپل در چند ماهه اخیر باعث نوسانات قیمت این رمزارز شده است.

البته، رالی اخیر بازار رمزارز‌ها و احساسات حاکم بر بازار بر روی قیمت ریپل نیز موثر بوده است. اما، در حال حاضر ریپل از احساس بازار جدا شده و رالی خود را به راه انداخته است.

همانطور که Dark Defender استراتژیست ارزدیجیتال اشاره کرد، اگر ریپل بتواند با موفقیت در نمودار‌های روزانه بالاتر از مقاومت باقی بماند، قیمت ریپل به ۶.۳۹ دلار می‌رسد. علاوه بر این، بسته شدن هفتگی قیمت بالای ۱.۲۶ دلار نیز برای این آلت کوین بسیار مهم است.

علاوه بر این، با ساختن کف بالاتر قیمت در نمودار ۱۲ ساعته، احتمال جهش به ۶ دلار را نمی‌توان کنار گذاشت. الگوی صعودی در نمودار‌های ریپل ابتدا ۱.۳۵ دلار و سپس ۲.۴۴ دلار و سپس جهش به سمت ۶.۳۹ دلار خواهد بود.

به طور کلی، قبل از افزایش یا کاهش قیمت، حجم انتقال زیاد و حرکت نهنگی در بازار اتفاق می‌افتد. قابل ذکر است که در حال حاضر انتقال‌های بزرگی از توکن XRP از صرافی‌ها به حساب‌ها انجام شده است. اطلاعات Whale Alert نشان می‌دهد که یک کیف پول ناشناس بیش از ۲۰۵ میلیون توکن XRP به کیف پولش ارسال کرده است.

شاخص‌ها نشان می‌دهند که ریپل از ATH (بالاترین قیمت تاریخ خود) فاصله دارد و اگر بتواند روند صعودی را آغاز کند می‌تواند به قیمت‌های بالایی برسد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر