بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
نگاه این سرمایه‌گذار به بورسی‌ها افتاد؛

درآمد "آریان" از فلزی‌های بورسی و شیمیایی‌های غیربورسی

درآمد
یشترین بهای تمام‌شده در بخش «خارج از بورس» را نیز «مواد و محصولات شیمیایی» به خود اختصاص داده است.
کد خبر : ۲۴۷۲۸۷

سرمایه گذاری پارس آریان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال ۱۴۰۰ مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های خود را طی این دوره بالغ‌بر ۵۵ هزار و ۴۶۱ میلیارد ریال به ثبت رسیده که بیشترین میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری این شرکت در حوزه پذیرفته‌شده در بورس با ۳۵ هزار و ۴۶۳ میلیارد ریال ارائه‌شده است.

عملکرد ماهانه آریان+بورس نیوز

بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "آریان" در مردادماه

بر پایه این گزارش صورت گرفته، شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان در مردادماه با افزایش بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری ۰.۶۴ درصدی نسبت به ماه گذشته روبه‌رو بوده، بیشترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در بخش «پذیرفته‌شده در بورس» به «فلزات اساسی» با ۱۹ هزار و ۵۰۹ میلیارد ریال تعلق داشته است.


بیشتر بخوانید: سهامداران "آریان" با هم دیدار کردند


بیشترین بهای تمام‌شده در بخش «خارج از بورس» را نیز «مواد و محصولات شیمیایی» با ۶ هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال به خود اختصاص داده است.

درآمد حاصل‌شده از سود سهام محقق‌شده

ارزش بازار صورت وضعیت پورتفوی آریان+بورس نیوز

شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان در مردادماه میزان درآمدی که از سود سهام محقق‌شده به ثبت رسانده برابر با ۳۲۱.۱۵۸ میلیون ریال بوده، همچنین مجموع درآمد نقدی هر سهم بالغ‌بر ۳.۷۰۶ ریال به ثبت رسیده است.

صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس

سرمایه گذاری پارس آریان در انتهای مردادماه چندین شرکت با بهای تمام‌شده ۳۵ هزار و ۴۶۴ میلیارد ریال در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۱.۰۵۸ درصد به مبلغ ۴۱۰ هزار و ۷۷۸ میلیارد ریال رسیده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر