بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
۲۵،۶۵۲ میلیارد ریال از تسهیلات اعطایی کسب شد؛

افزایش درآمد سالانه ۵۵ درصدی "وتجارت"

افزایش درآمد سالانه ۵۵ درصدی
میزان درآمد تسهیلات اعطایی که بانک تجارت از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه طی مدت ۷ ماه شناسایی کرده برابر با ۲۰۷،۰۷۱ میلیارد ریال بوده است.
کد خبر : ۲۴۹۲۱۹

بانک تجارت+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک تجارت در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری مجموع درآمد حاصل‌شده از تسهیلات اعطایی طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۲۵،۶۵۲ میلیارد ریال گزارش کرده و مقدار تسهیلات وصولی طی دوره نیز بالغ‌بر ۱،۶۸۹،۴۲۸ میلیارد ریال اعلام کرده، همچنین سرمایه ثبت‌شده این بانک ۲۲۳,۹۲۶ میلیارد ریال ارائه‌شده است.

میزان درآمد تسهیلات اعطایی که بانک تجارت از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه طی مدت ۷ ماه شناسایی کرده برابر با ۲۰۷،۰۷۱ میلیارد ریال بوده است.

عملکرد ماهانه درآمد تسهیلات اعطایی وتجارت+بورس نیوز

درآمد تسهیلات اعطایی "وتجارت" تا مهرماه سال جاری

بر پایه این گزارش از سوی گروه تحقیق بورس نیوز، بانک تجارت در مهرماه سال جاری در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۲۹ درصد رشد را در پی داشته، همچنین مقدار تسهیلات وصولی طی دوره نیز نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز با افزایش ۳۴ درصدی مواجه بود.


بیشتر بخوانید: ثبت تراز مثبت ۲۸ درصدی بانک تجارت


روند کسب درآمد بانک تجارت تا مهرماه+بورس نیوز

همان‌طور که گفته شد میزان درآمد‌های ثبت‌شده این بانک از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه سال جاری موفق به کسب درآمد ۲۰۷،۰۷۱ میلیارد ریالی از تسهیلات اعطایی شده که نسبت به سال گذشته ۵۵ درصد افزایش را تجربه کرده، بیشترین میزان درآمدی که بانک تجارت در ابتدای سال مالی از خود بر جای گذاشته مربوط به «سایر تسهیلات» با ۱۵،۴۳۱ میلیارد ریال بوده و رتبه بعدی را نیز بخش «فروش اقساطی» با ۴،۰۸۰ میلیارد ریال به خود اختصاص داده است.

از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه سال جاری عمده‌ترین درآمدی که به ثبت رسیده مربوط به «سایر تسهیلات» با ۱۱۸،۸۰۹ میلیارد ریال و «فروش اقساطی» با ۲۷،۰۳۳ میلیارد ریال بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ادامه روند روبه‌رشد سودهای پرداختی
سپرده‌های تسویه شده ۴۵درصد افزایش پیدا کرد؛

ادامه روند روبه‌رشد سودهای پرداختی "وتجارت"

ثبت تراز مثبت ۲۸ درصدی بانک تجارت
رشد ۴۱ درصدی درآمد سالانه "وتجارت" در شهریورماه؛

ثبت تراز مثبت ۲۸ درصدی بانک تجارت

کاهش ۴درصدی بهای تمام شده سرمایه‌گذاری
تمرکز این سرمایه‌گذار بر فلزی‌ها جلب شده است؛

کاهش ۴درصدی بهای تمام شده سرمایه‌گذاری "وصنعت"

ارسال نظر