بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
بیشترین درآمدهای ثبت‌شده "وپارس" مربوط به «سایر تسهیلات» و «مشارکت مدنی»بود؛

رشد ۲۱ درصدی سپرده‌های تسویه شده "وپارس"

رشد ۲۱ درصدی سپرده‌های تسویه شده
در خصوص درآمد‌های تجمیعی بانک پارسیان با توجه به رویه بانک‌ها در خصوص بخشودگی بخشی از جرائم تسهیلات غیر جاری، در راستای تسریع در وصول مطالبات و کوتاه نمودن چرخه‌ی وجه نقد، امکان تعدیل درآمد تسهیلات اعطایی در ماه‌های آتی وجود دارد.
کد خبر : ۲۴۹۷۲۳

بانک پارسیان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک پارسیان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده از تسهیلات اعطایی طی دوره یک ماهه را برابر با ۱۰،۴۳۳میلیارد ریال اعلام کرده و میزان پرداختی بابت سود‌های سپرده سرمایه‌گذاری را نیز در مبلغی بالغ‌بر ۱۶،۵۷۹ میلیارد ریال گزارش کرده، همچنین "وپارس" میزان سرمایه ثبت‌شده خود را ۱۵۶,۳۴۰ میلیارد ریال ارائه کرده است.

در مهرماه سال جاری میزان تسهیلات وصولی طی دوره بانک پارسیان برابر با ۶۹،۹۶۳ میلیارد ریال اعلام‌شده، همچنین درآمد‌های تجمیعی این بانک از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه سال جاری بالغ‌بر ۶۰،۹۶۳ میلیارد ریال اعلام‌شده است.

تسهیلات اعطایی طی مهرماه سال جاری حدود ۱۶درصد بیشتر از تسهیلات وصولی طی مهرماه ۱۴۰۰ بوده، درآمد‌های محقق‌شده این بانک ۲۴ درصد بیشتر از متوسط درآمد تحقق‌یافته تسهیلات اعطایی طی ۶ ماهه گذشته بوده است.

عملکرد ماهانه بانک پارسیان+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: معامله قرارداد‌های اختیار معامله خرید و فروش "وپارس"


درآمد تسهیلات اعطایی "وپارس"

روند درآمدهای تسهیلات اعطایی وپارس+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، درآمدی که بانک پارسیان طی دوره ماهانه منتهی به مهرماه به ثبت رسانده نسبت به ماه گذشته با کاهش ۱۴ درصدی مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز یک درصد افزایش را توانسته از خود بر جای بگذارد، بیشترین میزان درآمدی که بانک پارسیان از تسهیلات اعطایی در مهرماه از خود برجای گذاشته مربوط به بخش‌های «سایر تسهیلات» و «مشارکت مدنی» به ترتیب با مبالغ ۲،۹۹۹ میلیارد ریال و ۲،۹۶۵ میلیارد ریال بوده است.

لازم به ذکر است که در خصوص درآمد‌های تجمیعی بانک پارسیان با توجه به رویه بانک‌ها در خصوص بخشودگی بخشی از جرائم تسهیلات غیر جاری، در راستای تسریع در وصول مطالبات و کوتاه نمودن چرخه‌ی وجه نقد، امکان تعدیل درآمد تسهیلات اعطایی در ماه‌های آتی وجود دارد.

میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "وپارس"

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، پرداخت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک پارسیان در مهرماه سال جاری نسبت دوره مشابه سال گذشته نیز رشد ۱۹ درصدی را به ثبت رسانده، همچنین بانک پارسیان در مهرماه میزان تسویه سپرده‌ها طی دوره را مبلغی بالغ‌بر ۱،۷۱۴،۸۹۵ میلیارد ریال اعلام کرده که ۲۱ درصد افزایش نسبت به ماه گذشته داشت، بیشترین پرداختی بانک پارسیان جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری در اختیار «گواهی سپرده ویژه سرمایه‌گذاری عام» با ۵،۹۴۳ میلیارد ریال بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بازدهی ۲۲.۸ درصدی در یک سال گذشته
نگاهی به عملکرد صندوق با درآمد ثابت پیروزان

بازدهی ۲۲.۸ درصدی در یک سال گذشته

رشد۷ درصدی خسارت‌های پرداختی
بیمه پارسیان در بهمن‌ماه، ۱.۸۲۵ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد؛

رشد۷ درصدی خسارت‌های پرداختی "پارسیان"

نگاهی به وضعیت و عملکرد شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس "اپال"؛

تکرار گران‌فروشی در عرضه‌اولیه شرکت‌ها!

ارسال نظر