بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴
ارزش بازار "ومپنا" در اختیار «صندوق سرمایه‌گذاری پروژه آرمان پرند مپنا» بود؛

جان تازه بر ارزش بازار "ومپنا" در آذرماه

جان تازه بر ارزش بازار
"ومپنا" با سرمایه ثبت‌شده ۲۰,۰۰۰ میلیارد ریال طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به آذرماه سال ۱۴۰۰ از محل سود سهام محقق‌شده درآمدی حاصل نکرد.
کد خبر : ۲۵۱۹۰۳

گروه مدیریتی نیروگاهی ایرانیان مپنا+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت گروه مدیریتی نیروگاهی ایرانیان مپنا در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های خود در بورس و خارج از بورس را برابر با ۲۰،۷۳۹ میلیارد ریال گزارش کرده است.

عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها با ۱۱،۲۰۲ میلیارد ریال در بخش خارج از بورس بوده و مابقی آن نیز در حوزه پذیرفته‌شده در بورس سرمایه‌گذاری شده است.

مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "ومپنا" در آذرماه نسبت به ماه گذشته بدون تغییر باقی‌مانده و در مقایسه با ابتدای سال مالی نیز تغییری را به ثبت نرسانده است.

روند ارزش بازار گروه مپنا+بورس نیوز

عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "ومپنا" در آذرماه مربوط به بخش «تجارت عمده‌فروشی به‌جز وسایل نقلیه موتور» با ۸،۹۰۱ میلیارد ریال در حوزه پذیرفته‌شده در بورس بوده و در بخش خارج از بورس نیز بیشترین بهای تمام‌شده مربوط به «عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم» با ۱۱،۲۰۲ میلیارد ریال بوده است.

بیشترین ارزش بازار سرمایه‌گذاری "ومپنا" در آذرماه مربوط به بخش «تجارت عمده‌فروشی به‌جز وسایل نقلیه موتور» با ۶۴،۹۷۰ میلیارد ریال بوده و پس‌ازآن نیز بخش «عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم» با مبلغی بالغ‌بر ۴۱،۳۴۲ میلیارد ریال بیشترین ارزش بازار را از آن خودکرده، ارزش بازار سرمایه‌گذاری در حوزه «تجارت عمده‌فروشی به‌جز وسایل نقلیه موتور» با رشد ۱۴ درصدی در مقایسه با ابتدای دوره همراه بوده است.

در بخش صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های بورسی "ومپنا" بیشترین بهای تمام‌شده در اختیار شرکت «صندوق سرمایه‌گذاری پروژه آرمان پرند مپنا» با ۸،۹۰۱ میلیارد ریال بوده که ارزش بازار آن برابر با ۶۴،۹۷۰ میلیارد ریال اعلام‌شده که رشد ۲,۵۵ درصدی را در مقایسه با ماه گذشته به ثبت رسانده است.

همان‌طور که گفته شد عمده‌ترین ارزش بازار "ومپنا" نیز در اختیار «صندوق سرمایه‌گذاری پروژه آرمان پرند مپنا» با مبلغی بالغ‌بر ۶۴،۹۷۰ میلیارد ریال بوده و شرکت «تولید برق عسلویه مپنا» نیز با مبلغی بالغ‌بر ۴۱،۳۴۲ میلیارد ریال بیشترین ارزش بازار را طی این دوره به خود اختصاص داده است.

"ومپنا" با سرمایه ثبت‌شده ۲۰,۰۰۰ میلیارد ریال طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به آذرماه سال ۱۴۰۰ از محل سود سهام محقق‌شده درآمدی حاصل نکرده، شرکت در انتهای آذرماه چندین شرکت با بهای تمام‌شده ۹,۵۳۶ میلیارد ریال در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۱,۰۱۵ درصدی به مبلغ ۱۰۶,۳۱۳ میلیارد ریال رسیده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
صندوق‌های سرمایه در سهام در مرز ۶۰ همت نشستند؛

۶.۵ همت دیگر در حساب صندوق های سرمایه گذاری

روند خروج نقدینگی از صندوق های سهامی ۳برابر شد
صندوق‌های سهامی نزدیک به سقوط از مقاومت ۵۰ هزارمیلیارد تومانی؛

روند خروج نقدینگی از صندوق های سهامی ۳برابر شد

ورود نقدینگی به صندوق‌ها، مجددا معکوس شد!
پیشتاز‌های ماهانه تا سالانه را بشناسید؛

ورود نقدینگی به صندوق‌ها، مجددا معکوس شد!

ارسال نظر