بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
حفظ سهام بنیادین و DPS محور در پرتفو
بهتر است سهام بنیادین و DPS محور را در پرتفوی خود حفظ کنید و حتی اگر قرار است نوسان بگیرید با بخشی از آن این کار را انجام دهید.
کد خبر : ۲۵۲۰۲۹

پیش گشایش+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، بازار در روز گذشته با رشد بیش از ۲۶۵۰۰ واحد در کانال یک میلیون و ۳۸۶ هزار واحد قرار گرفت و آماده رویارویی با سقف کانال نزولی در محدوده یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد کرده و می‌تواند به اندازه ارتفاع کانال نزولی یعنی تا سطوح تقریبی ۱/۵۳۰ میلیون واحد رشد کند.

همانطور که در روز گذشته گفتیم امروز روز مهمی است و به جدال واقعی عرضه و تقاضا تبدیل خواهد شد. با شرایط موجود، بهتر است سهام بنیادین و DPS محور را در پرتفوی خود حفظ کنید و حتی اگر قرار است نوسان بگیرید با بخشی از آن این کار را انجام دهید.

شاخص کل در معاملات روز گذشته ۲۶۴۸۰ هزار واحد افزایش یافت و به ارتفاع یک میلیون و ۳۸۵ هزار واحد رسید. شاخص هم وزن نیز ۱.۱۶ درصد افزایش یافت.

با توجه به تغییرات مثبت در بودجه سال آینده، مواردی مانند حذف تعلیق نمادها، کاهش نظارت‌های سلیقه‌ای و... می‌تواند یکی از عوامل بازگشت اعتماد بین معامله گران باشد.

دیروز ارزش معاملات کل بازار سرمایه با رشد ۵۷ درصدی به رقم ۹ هزار و ۵۲۹ میلیارد تومان افزایش یافت. نماد‌های "فارس"، "فملی" و"فولاد" بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

روند کاهشی قیمت دلار

قیمت دلار در نخستین روز هفته و پیش از شروع مذاکرات معاملات خود را با روند کاهشی آغاز کرد. به طوری که با قیمت ۲۹ هزار و ۸۵۰ تومان معامله شد. همچنین اخبار مثبتی درباره نتیجه مذاکرات و دستیابی به یک توافق در این دور، از داخل کشور به گوش می‌رسد. سکه نیز با کاهش قیمت در سطح ۱۳ میلیون و ۳۵ هزار تومان قرار گرفت.

ریزش بازار رمزارز‌ها

در نشست معاملاتی رمز ارز‌ها کاهش یافتند، بیت کوین با کاهش ۰.۸۷ درصدی در ۵۱ هزار دلار قرار دارد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محبت
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸
آماده باش برای دوستداران واقعی بورس اخبار میدانی تالار فردا به سراغ سهام بنیادی مثل.فملی.شبندر.فسرب.فارس.شپنا احتمالا خوروییها هجوم می آورند