بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
بهترین قیمت تتر در ایران در کدام صرافی عرضه می‌شود؟
با فراگیر شدن حوزه رمزارز‌ها در کشور، بسیاری از هم‌وطنان به سمت آن روی آورده‌اند.
کد خبر : ۲۵۳۰۹۸

بهترین قیمت تتر در ایران در کدام صرافی عرضه می‌شود؟

به گزارش بورس نیوز، با فراگیر شدن حوزه رمزارز‌ها در کشور، بسیاری از هم‌وطنان به سمت آن روی آورده‌اند. در میان حجم بالای معاملاتی که در شبانه روز انجام می‌گیرد، استفاده از تتر (USDT) به یک اصل انکار ناپذیر تبدیل شده است. به‌همین دلیل، آگاهی از قیمت تتر و یا بهتر است بگوییم، بهترین قیمت تتر در ایران، به یکی از دغدغه‌های اصلی فعالان در این حوزه تبدیل شده است.

اما علت اینکه تمام تریدرها، سرمایه‌گذاران و به‌طور کلی فعالان حوزه رمزارز‌ها به دنبال بهترین قیمت تتر در ایران هستند چیست؟

رمز ارز تتر چه اهمیتی برای اکوسیستم رمزارز‌ها دارد؟

این مقاله برای یافتن پلتفرمی نوشته شده است که بهترین قیمت تتر در ایران را عرضه می‌کند. اما پیش از آن، به معرفی تتر و مزایای آن می‌پردازیم.

تتر (USDT) چیست؟

برای یافتن پلتفرمی که بهترین قیمت تتر در ایران را عرضه کند، باید از چیستی تتر آگاهی داشته باشیم.

همان‌طور که می‌دانید، یکی از ویژگی‌های دنیای کریپتوکارنسی، نوسانات شدید قیمت رمزارز‌ها است. ماهیت این بازار برخلاف ادعا‌های بسیاری که در فضای مجازی شنیده می‌شود، به‌شدت غیرقابل پیش‌بینی است. به همین دلیل، ایده ایجاد و عرضه ارز‌های پایدار کلید خورد. ارز‌های پایدار پس از معرفی و به‌کارگیری، به یکی از کلیدی‌ترین اجزای اکوسیستم کریپتوکارنسی تبدیل شدند. علت این است که توانستند به علت ثبات قیمتی، مانند ابزاری کاربردی برای در امان ماندن از گزند نوسانات قیمتی بیت‌کوین یا آلت‌کوین‌ها عمل کنند.

علت اصلی ثبات قیمتی ارز‌های پایدار، پشتوانه‌ای است که معمولا در قالب ارز فیات (دلار، یورو، یوان و ...) در اختیار دارند. یکی از کاربردی‌ترین ارز‌های پایدار، تتر (USDT) است. تتر نخستین بار در سال ۲۰۱۴ معرفی شد. پشتوانه تتر دلار آمریکا است، به این معنی که هر یک تتر، معادل یک دلار آمریکا ارزش دارد. (۱USDT=۱ USD)
در حال حاضر ارزش کل بازار تتر، بیش از ۷۷.۶ میلیارد دلار است و در رتبه چهارم لیست مارکت کپ، پس از بیت کوین، اتریوم و بایننس کوین قرار دارد.

همچنین در بین ارز‌های پایدار موجود در اکوسیستم، تتر به‌عنوان پدر ارز‌های پایدار شناخته می‌شود و کاربردی‌ترین ارز پایدار با سهمی حدود ۴۵ درصد است.

اما این محبوبیت و کاربرد فراوان تتر که باعث شده است فعالان حوزه رمزارز کشور به دنبال پلتفرمی برای ارائه بهترین قیمت تتر در ایران باشند، دلیلی به غیر از مزیت‌های منحصر به‌فرد تتر ندارد. در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم تا آگاهی بهتری نسبت به USDT پیدا کنید.

بهترین قیمت تتر در ایران در کدام صرافی عرضه می‌شود؟

قابلیت نقدشوندگی

به‌طور کلی سیستم مالی سنتی که همچنان با آن در سراسر جهان سروکار داریم، محدودیت‌ها و نقاط ضعف خود را دارد. نهادینه شدن این سیستم با تمام ضعف‌هایی که دارد، به این علت است عملا هیچ رقیبی نداشته است و از طرفی، یک تکنولوژی مانند بلاک‌چین در کار نبوده است تا تغییراتی در مقیاس جهانی ایجاد کند.

پس از ظهور تکنولوژی بلاک‌چین و تمرکز زدایی از امور مالی با معرفی بیت‌کوین، محدودیت‌های سیستم مالی سنتی بیشتر هویدا شدند؛ بنابراین در حال حاضر از نظر تئوری دو سو داریم، یک سو سیستم مالی متمرکز و سنتی و از سوی دیگر، اکوسیستم غیر متمرکز رمزارزها!

این اختلاف و دوقطبی بودن اکوسیستم مالی دنیا تا پیش از معرفی تتر به شدت حس می‌شد، اما با ورود تتر به بازی، این مشکل به میزان چشم‌گیری برطرف شد.

توکن‌های تتر از تمام محدودیت‌های سیستم مالی سنتی رها هستند و قابلیت انتقال سریع و آسان را دارند. از طرفی به علت پشتوانه فیات، از نوسان قیمتی ارز‌های دیجیتال فاصله زیادی دارد.

همچنین، توکن‌های تتر قابلیت انتقال بر روی چندین بلاک‌چین مختلف را دارند که سبب تضمین موفقیت‌آمیز بودن تمام تراکنش‌ها خواهد شد. بنابراین، می‌توان گفت که تتر پول نقد دیجیتالی است که مورد توجه و علاقه فعالان حوزه کریپتو نیز قرار دارد. به همین دلیل است که تمام فعالان حوزه رمزارز کشور به دنبال بهترین قیمت تتر در ایران هستند.

انتقال آسان

بازار‌های مالی سنتی به دلیل ساعت کاری مشخص، اختلاف زمانی در مناطق جغرافیایی مختلف و فعالیت صرفا در روز‌های کاری، در سرعت نقل و انتقال دارایی با مشکل مواجه هستند. این مشکل تا پیش از تولد کریپتوکارنسی شاید مانند امروز به چشم نمی‌آمد. حوزه کریپتوکارنسی بدون در نظر گرفتن ساعت کاری و محدودیت زمانی، ۲۴ ساعته و ۳۶۵ روز سال فعال است؛ بنابراین به غیر از تکنولوژی بلاک چین، این فعالیت بدون محدودیت زمانی، خود دلیلی برای سرعت مثال زدنی نقل و انتقالات در حوزه کریپتوکارنسی است؛ بنابراین اهمیت بهترین قیمت تتر در ایران اینجا نمود بیشتری پیدا می‌کند. چرا که می‌توان در هر زمانی از توکن‌های تتر برای انجام عملیات مالی استفاده کرد.


حفظ ارزش سرمایه

در امان بودن از موج نزولی قیمت‌ها در بازار کریپتوکارنسی، چالشی بود که پیش از معرفی تتر به شدت احساس می‌شد. اما با استفاده از این ارز پایدار، می‌توانید دارایی‌های دیجیتال خود مانند بیت کوین، اتریوم و یا سایر آلت‌کوین‌ها را به تتر تبدیل کنید و از کاهش ارزش دارایی خود در روند نزولی بازار در امان بمانید. پس برای فعالیت در بازار کریپتو حتما در جیب خود تتر داشته باشید و تحقیق برای بهترین قیمت تتر در ایران را فراموش نکنید.

در ادامه این مقاله، به معرفی یک صرافی که به‌صرفه‌ترین قیمت تتر در ایران را عرضه می‌کند می‌پردازیم.

بهترین قیمت تتر در ایران در کدام صرافی عرضه می‌شود؟

بهترین قیمت تتر در ایران توسط کدام صرافی عرضه می‌شود؟

اهمیت آگاهی از بهترین قیمت تتر در ایران از این رو است که فضای رمزارز کشور بسیار رقابتی است. در این فضای پر رونق، تمام فعالان و سرمایه‌گذاران برای کسب سود بیشتر همواره به دنبال پلتفرمی هستند که مناسب‌ترین نرخ تتر برای خرید و فروش را داشته باشد. از جمله پلتفرم‌هایی که در ارائه بهترین قیمت تتر ایران پیشرو است، تترلند نام دارد. تترلند که صرفا پلتفرمی برای تبادل تتر/ریال است، یکی از بهترین گزینه‌ها برای فعالیت به‌صرفه در حوزه رمزارز است. برای آگاهی بیشتر در مورد این پلتفرم تبادل تتر، می‌توانید به وبسایت تترلند مراجعه کنید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر