بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
خریداران فیدلیتی و دیگنیتی از ۱۳۰ شهرستان کشور
در جدیدترین طرح فروش فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور استان‌های تهران، فارس و اصفهان، بیشترین خریداران را دارا بودند و به طور کل متقاضیان از ۳۰ استان کشور و ۱۳۰ شهرستان موفق به ثبت نام شدند.
کد خبر : ۲۵۳۱۹۵

خریداران فیدلیتی و دیگنیتی از ۱۳۰ شهرستان کشور

به گزارش بورس نیوز، در جدیدترین طرح فروش فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور استان‌های تهران، فارس و اصفهان، بیشترین خریداران را دارا بودند و به طور کل متقاضیان از ۳۰ استان کشور و ۱۳۰ شهرستان موفق به ثبت نام شدند.



جدیدترین مرحله فروش خودرو‌های فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور در بیست و ششم دی ماه به گونه‌ای انجام شد که با استقبال خوب خریداران همراه بود و در یک ساعت و ۱۰دقیقه تمام ظرفیت عرضه شده برای این دو محصول به اتمام رسید.

آمار افراد متقاضی نشان دهنده آن است که ۱۶۵ هزار و ۶۹۵ نفر جهت ثبت نام به وبسایت فروش شرکت بهمن موتور مراجعه کردند.

بهمن موتور با عرضه دیگنیتی با قیمت ۷۹۵ میلیون و فیدلیتی مدل ۵ نفره با قیمت ۷۳۵ و ۷ نفره با قیمت ۷۴۷ میلیون با قیمت منطقی در کنار کیفیت بالا، عمده دلیل اصلی این حجم از تقاضا بود.

گفتنی است، فروش فیدلیتی و دیگنیتی از طریق وبسایت ایرانی کار که وابسته به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار شد.

در این طرح فروش با بررسی متقاضیان، افراد از ۳۰ استان کشور و ۱۳۰ شهرستان موفق به ثبت نام شدند که پراکنش فروش محصول در کشور با جمعیت استان‌ها تطابق نسبی دارد؛ ۲۶ درصد از تهران، ۱۱.۲ درصد از فارس، ۹ درصد از اصفهان و ۵۳.۸ درصد از سایر استان‌ها ثبت نام کردند و سرانجام فرآیند ثبت نام در ساعت ۱۱:۱۰ دقیقه به پایان رسید.

لازم به ذکر است تحویل خودرو‌های فیدلیتی و دیگنیتی در این مرحله فروش ۳۰ روز کاری اعلام شده است.

خریداران فیدلیتی و دیگنیتی از ۱۳۰ شهرستان کشور

خریداران فیدلیتی و دیگنیتی از ۱۳۰ شهرستان کشور

اشتراک گذاری :
ارسال نظر