بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
تغییر نام خیابان دیدار به فرار ...
ساعت پنج و نیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به حکم مرگ قبل از عمل دکتر‌هایی که این روزها، سرمایه‌گذاری را برای اهالی تازه‌وارد درس می‌دهند، اما اهالی که ۲۴ ساعت قبل پشت درب استادیوم آزادی، می‌خوابند.
کد خبر : ۲۵۵۵۸۳

پنج و نیم عصر+بورس نیوز

به گزارش بورس‌نیوز،سخنگوی راه‌پله‌ها امروز سوار بر لودر شده، ولی لودر "هپکو" نه، بلکه لودری که امروز از روی مال بانکی گذشت که ادعای آینده‌بینی داشتُ اما؛ این آینده در کف دست هیچ سهامداری، ردی بر جا نگذاشته بود.

این ملک که در حاشیه رودخانه کرج واقع شده بود و طبق شنیده‌های آقای سخنگو، کسی که مال غرب را به‌نام خود زده با وامی از این بانک، اقدام به ساخت چنین برج و بارویی برای خود کرده است و حال سوال ما این است، آیا این فرد به ظاهر محترم، بازپرداخت تسهیلات را در دستور کار قرار می‌دهد یا اینکه پس از گذشت زمان خواب تسهیلات، با عدم پرداخت به‌موقع آن وام، سند زمین باقی‌مانده را به نام بانک در می‌آورد.

امضایی که از کارگزاری‌ها خواست

شنیده شده که به تازگی یکی از ارکان به آدرس نبش خیابان دیدار به کارگزاری‌ها تلکس فرستادند که از این پس، باید از مشتریان تعهدنامه‌ای در خصوص بازارپایه بگیرند!

خیلی جالب است که این تُنگ بازار که شرکت‌های کوچک در آن زندگی می‌کنند، می‌خواهد پیش‌دستی کند تا اگر روزی، حتی تمام سهامداران بخاطر حضور در بازار پایه و صورت‌های‌مالی شرکت‌ها در این تُنگ خفه شدند هم، خدایی ناکرده شر آن گریبانگیر اهالی دیدار نباشد و تهش با پیام‌های ناظر در گوشه پرتفوی بنویسند که ما تعهد گرفتیم که در این صحرای برهوت خودتانید و خدایتان. مانند دکترهایی که قبل از عمل، امضا می‌گیرند که اگر مُردید، خدا رحمت‌تان کند.

سهامداران اگر این موضوع را که امروز از سخنگوی ما شنیدید، می‌توانید رجوع کنند به تصمیم فوری که برای پذیرش سرخابی گرفتند و حال باید خودتان بدانید که چرا به کارگزاری‌ها دستور دادند چنین تعهدی را از شما کسب کنند، بالاخره سیل متقاضیان سرخابی آنقدر زیاد است که باید اسم خیابان دیدار را به خیابان فرار تغییر داد.

برادرزن‌های داماد دوست

شاید باورنکنید که فولادساز زیرمجموعه هلدینگ برادر معاون اول سابق! این‌روز‌ها در حال افزایش تعدد امضا در هیات مدیره بوده و آقای مدیرعامل به برادرزن خود اجازه امضا را داده است.

حال اگر این آقا برادرزن ما بود، جیب ما را حتما می‌زد و با همان آقای برادر معاون، فرار را بر قرار ترجیح می‌داد.

راستی شنیده‌ایم که حکم جابه‌جایی مدیرعامل هم آمده است، خیر باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر