بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
تمام «پلی وینیل کلراید ۷۰ S» "شپترو" به فروش نرسید؛

کاهش درآمد ۱۴درصدی "شپترو" از فروش «۷۰ S»

کاهش درآمد ۱۴درصدی
محصول دیگری که طی این هفته توسط "شبندر" به فروش رسید شامل «پلی وینیل کلراید ۵۷ S» می‌شود که در سبد معاملات این پتروشیمی در رینگ معاملاتی قرار گرفت، مقدار عرضه این محصول ۴۰۰ تن اعلام شد.
کد خبر : ۲۵۶۲۴۸

پتروشیمی آبادان+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز شرکت پتروشیمی آبادان در هفته منتهی به ۲۷ اسفندماه سال جاری ۴۰۰ تن از محصول «پلی وینیل کلراید ۷۰ S» را در بورس کالا مورد عرضه قرار داد که با افزایش ۱۰۰ تنی نسبت به هفته گذشته مواجه بود، "شپترو" طی این هفته با تقاضای ۲۶۰ تنی روبه‌رو بود و با توجه به این مقدار تقاضا تمام این محصول به فروش نرسید.

نرخ فروش «پلی وینیل کلراید ۷۰ S» در هفته منتهی به ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰ برابر با ۳۷۵,۱۷۵ هزار ریال در ازای هر تن بود که نسبت به هفته گذشته نزدیک به یک درصد کاهش نرخ را تجربه کرد، همان‌طور که گفته شد مقدار تقاضا برای این محصول ۲۶۰ تن بود که در مقایسه با هفته گذشته ۱۰۰ تن کاهش یافت.

عملکرد هفتگی شبندر+بورس نیوز

درآمدی که پتروشیمی آبادان از فروش این محصول به دست آورد برابر با ۹ میلیارد و ۷۵۴ هزارتومان تومان بود که با توجه به کاهش حجم معامله این پتروشیمی نسبت به هفته گذشته میزان درآمدی که طی این دوره به دست آمد ۱۴ درصد کاهش را به همراه داشت.


بیشتر بخوانید: اظهارنظر حسابرس"شپترو" بر افزایش سرمایه


محصول دیگری که طی این هفته توسط "شپترو" به فروش رسید شامل «پلی وینیل کلراید ۵۷ S» می‌شود که در سبد معاملات این پتروشیمی در رینگ معاملاتی قرار گرفت، مقدار عرضه این محصول ۴۰۰ تن اعلام شد، مقدار عرضه «پلی وینیل کلراید ۵۷ S» تغییر ۱۰۰ تنی را تجربه کرد که نسبت به هفته گذشته افزایش داشت و به‌صورت سلف تمام این محصول به فروش رسید.

درآمدی که "شپترو" از فروش این محصول شناسایی به دست آورد برابر با ۱۴ میلیارد و ۶۴۲ میلیون تومان بود که نسبت به هفته گذشته شاهد افزایش درآمد ۳۳ درصدی بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پتروشیمی آبادان تمام محصولات خود را به فروش رساند
درآمدی ۱۱.۳ میلیارد از فروش «پلی وینیل کلراید ۷۰ S»؛

پتروشیمی آبادان تمام محصولات خود را به فروش رساند

جهش درآمدی محصول «پلی وینیل کلراید ۷۰ S»
تمامی محصولات پتروشیمی آبادان به فروش رسیدند؛

جهش درآمدی محصول «پلی وینیل کلراید ۷۰ S» "شبندر"

کاهش حجم معامله «پلی وینیل کلراید ۷۰ S»
«پلی وینیل کلراید ۶۵ S» به ۲ صورت فروش رفت؛

کاهش حجم معامله «پلی وینیل کلراید ۷۰ S» "شپترو"

محصولات پتروشیمی آبادان روی زمین نماند
فروش تمام محصولات "شپترو" تا پایان هفته؛

محصولات پتروشیمی آبادان روی زمین نماند

ارسال نظر