بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
افزایش درآمد سالانه این سیمانی به ۵۱ درصد رسید؛

درآمد ماهانه "سکرد" رکورد زد

درآمد ماهانه
درآمد ماهانه این شرکت از فروش محصولات خود، با رشد چشمگیر ۴۹ درصدی در مقایسه با بهمن‌ماه همراه بود و می‌توان گفت نسبت به سال گذشته نیز ۵۱ درصد افزایش را تجربه کرده است.
کد خبر : ۲۵۷۳۰۴

درآمد ماهانه

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، درآمد ماهانه‌ای که شرکت سیمان کردستان در گزارش اسفندماه (منتهی به شهریورماه ۱۴۰۱) از فروش محصولات به ثبت رساند، برابر با ۵۸۸ میلیارد ریال بود. از سوی دیگر، طی ۶ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی نیز درآمد‌های تجمیعی این شرکت سیمانی بالغ‌بر ۲،۳۲۲ اعلام شد.

درآمد ماهانه

همچنین درآمد ثبت شده این شرکت در اسفند، مربوط به فروش محصولات در بازار‌های داخل و خارج از کشور به ثبت رسیده است. البته عمده‌ترین درآمد آن مربوط به فروش محصولات در بازار صادراتی بود که تشکیل‌دهنده ۷۴ درصد از کل درآمد‌های ماهانه را در برمی گیرد.


بیشتر بخوانید: رشد قابل توجه درآمد ماهانه "سکرد"


روند صعودی درآمد "سکرد" در اسفندماه

بر پایه این گزارش، درآمد ماهانه این شرکت از فروش محصولات خود، با رشد چشمگیر ۴۹ درصدی در مقایسه با بهمن‌ماه همراه بود و می‌توان گفت نسبت به سال گذشته نیز ۵۱ درصد افزایش را تجربه کرده است. از طرفی طی 6 ماه سپری شده از ابتدای سال مالی درآمد‌های تجمیعی این شرکت سیمانی با رشد ۱۱۶ درصدی شناسایی شد.

درآمد ماهانه

با توجه به این گزارش می‌توان دریافت "سکرد" در روند افزایشی بسیار خوبی قرار گرفته و توانسته سود خوبی را برای سهامداران خود کسب کند. همچنین این شرایط می‌تواند در افزایش جذب سرمایه‌گذار کمک کند چراکه این شرکت سیمانی توانسته رکود خوبی را در درآمد ماهانه طی ۳ سال اخیر به ثبت برساند.

بر اساس گزارش منتشر شده در سامانه کدال، عمده‌ترین درآمد حاصل از فروش محصولات این شرکت در اسفند ۱۴۰۰ مربوط به محصول «کلینکر صادراتی» با ۴۲۲ میلیارد ریال بود. رتبه بعدی درآمدزاترین کالا نیز به «سیمان داخلی» تعلق گرفت که توانست در حدود ۱۳۶ میلیارد ریال فروش را بهمراه داشته باشد.

مقدار فروش محصولات "سکرد"

درآمد ماهانه

طبق این گزارش، "سکرد" توانست ۹۹,۲۴۶ تن از محصولات تولیدی خود را به فروش برساند که در واقعحاصل از فروش محصولات «سیمان، آهک داخلی، آهک صادراتی و کلینکر» بود. همچنین این شرکت نسبت به بهمن‌ماه یک رشد ۴۱ درصدی را به همراه داشته است.

پرفروش‌ترین محصول سیمان کردستان مربوط به «کلینکر» با ۶۶،۴۷۷ تن در بازار صادراتی شناسایی شد که نرخ فروش آن در ازای هر تن ۶۳۵ هزارتومان به ثبت رسید. در بازار داخل کشور نیز بیشترین فروش "سکرد" را «سیمان» با ۲۷،۸۹۳ تن در اختیار داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد حداقل ۵۰ درصدی هزینه های تولید سیمان
در گفتگو با بورس نیوز تاکید شد:

رشد حداقل ۵۰ درصدی هزینه های تولید سیمان

رشد قابل توجه درآمد ماهانه
۸۴ درصد از درآمد ماهانه سیمان کردستان مربوط به بازار صادراتی بود؛

رشد قابل توجه درآمد ماهانه "سکرد"

بیشترین سهم فروش
۶۲ درصد از درآمد‌های "سکرد" در بازار صادراتی شناسایی شد؛

بیشترین سهم فروش "سکرد" در اختیار کلینکر

ارسال نظر