بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
۸۴ درصد از درآمد ماهانه سیمان کردستان مربوط به بازار صادراتی بود؛

رشد قابل توجه درآمد ماهانه "سکرد"

رشد قابل توجه درآمد ماهانه
درآمد ماهانه سیمان کردستان از ۲ بخش بازار داخلی و صادراتی تشکیل شد که عمده‌ترین آن‌ها از فروش محصولات در بازار صادراتی با ۳۳۱ میلیارد ریال به دست آمد.
کد خبر : ۲۵۶۰۶۷

سیمان کردستان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، درآمد ماهانه‌ای که شرکت سیمان کردستان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه (منتهی به شهریورماه ۱۴۰۱) سال جاری از فروش محصولات به ثبت رساند برابر با ۳۹۵ میلیارد ریال بود و طی ۵ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی نیز درآمد‌های تجمیعی این شرکت سیمانی بالغ‌بر ۱،۷۳۴ میلیارد ریال شناسایی کرد.

عملکرد ماهانه سیمان کردستان+بورس نیوز

درآمدی که سیمان کردستان در پنجمین از سال مالی (منتهی به شهریورماه ۱۴۰۱) به ثبت رساند مربوط به فروش محصولات در بازار‌های داخل و خارج از کشور بود، عمده‌ترین درآمد "سکرد" در بهمن‌ماه مربوط به فروش محصولات در بازار صادراتی بود که تشکیل‌دهنده ۸۴ درصد از کل درآمد‌های ماهانه در این بازار شکل گرفت.


بیشتر بخوانید: نخستین سمینار تخصصی سیمان‌های آمیخته و کاربرد آن در ساخت بتن توسط شرکت سیمان کردستان


میزان درآمد ماهانه "سکرد" از ابتدای سال مالی تاکنون

بر پایه این گزارش، درآمد ماهانه‌ای که "سکرد" در بهمن‌ماه از فروش محصولات خود به دست آورد با رشد چشمگیر ۱۴۵ درصدی در مقایسه با دی‌ماه همراه بود و نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۴۰ درصد افزایش پیدا کرد، همچنین درآمد‌های تجمیعی این شرکت سیمانی طی ۵ ماه گذشته از ابتدای سال مالی تاکنون با رشد ۱۵۳ درصدی مواجه بود.

روند کسب درآمد ماهانه سکرد+بورس نیوز

درآمد ماهانه سیمان کردستان همان‌طور که بیان شد از ۲ بخش بازار داخلی و صادراتی تشکیل شد که عمده‌ترین آن‌ها از فروش محصولات در بازار صادراتی با ۳۳۱ میلیارد ریال به دست آمد و مابقی آن نیز در بازار داخلی با ۶۳ میلیارد ریال شناسایی شد، درآمد صادراتی به ثبت رسیده توسط سکرد در بهمن‌ماه با جهش ۲۳۳ درصد مواجه بود.

روند درامد صادراتی سکرد+بورس نیوز

عمده‌ترین درآمدی که سیمان کردستان از فروش محصولات شناسایی کرد مربوط به محصول «کلینکر صادراتی» با ۳۲۹ میلیارد ریال بود، باارزش‌ترین محصولی که "سکرد" از خود بر جای گذاشت مربوط به محصول «آهک (صادراتی)» با نرخ ۶۶۷ هزارتومان بود تغییری را به همراه نداشت.

مقدار فروش محصولات "سکرد"

بر پایه این گزارش، مقدار فروش ماهانه سیمان کردستان در بهمن‌ماه سال جاری به ۷۰,۴۶۳ تن رسید که این مقدار فروش حاصل از فروش محصولات «سیمان، آهک داخلی، آهک صادراتی و کلینکر» بود، مقدار فروش بهمن‌ماه "سکرد" در مقایسه با ماه گذشته رشدی ۱۲۷ درصدی را از خود بر جای گذاشت.

فروش ماهانه محصولات سکرد+بورس نیوز

پرفروش‌ترین محصول سیمان کردستان در پنجمین ماه سپری‌شده از سال مالی مربوط به «کلینکر» با ۵۵،۰۳۰ تن در بازار صادراتی بود، نرخ فروش این محصول همان‌طور که گفته شد ۵۹۹ هزارتومان در ازای هر تن بود، در بازار داخل کشور نیز بیشترین فروش را «سیمان» با ۱۴،۱۱۳ تن در اختیار داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بیشترین سهم فروش
۶۲ درصد از درآمد‌های "سکرد" در بازار صادراتی شناسایی شد؛

بیشترین سهم فروش "سکرد" در اختیار کلینکر

دولت، بزرگ‌ترین سرعت‌گیر شرکت‌های
مدیر مالی "سکرد" در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

دولت، بزرگ‌ترین سرعت‌گیر شرکت‌های "بورس"

شروع قدرتمند
سیمان کردستان ۴۶,۴۰۳ تن از محصول «کلینکر» به فروش رساند؛

شروع قدرتمند "سکرد" در بازار صادراتی/ ۱۷ درصد افزایش درآمد ماهانه "سکرد"

ارسال نظر