بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
۶۲ درصد از درآمد‌های "سکرد" در بازار صادراتی شناسایی شد؛

بیشترین سهم فروش "سکرد" در اختیار کلینکر

بیشترین سهم فروش
عمده‌ترین درآمدی که سیمان کردستان از فروش محصولات به دست آورد متعلق به محصول «کلینکر صادراتی» با ۹۷ میلیارد ریال بود که نرخ فروش آن ۶۴۲ هزار تومان در ازای هر تن به فروش رسید.
کد خبر : ۲۵۴۳۹۴

سیمان کردستان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سیمان کردستان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه (منتهی به شهریورماه ۱۴۰۱) سال جاری درآمد عملیاتی خود که طی این دوره ماهانه از فروش محصولات شناسایی کرد برابر با ۱۶۱ میلیارد ریال بود و طی ۴ ماه گذشته نیز درآمد‌های تجمیعی این شرکت سیمانی مبلغی بالغ‌بر ۱،۳۳۹ میلیارد ریال ارائه کرد.

درآمدی که شرکت سیمان کردستان در دی‌ماه گزارش کرد از فروش محصولات خود در بازار‌های داخل کشور و خارج از کشور بود، عمده‌ترین درآمد "سکرد" طی چهارمین ماه سپری شده از سال مالی مربوط به فروش محصولات در بازار صادراتی بود که تشکیل‌دهنده ۶۲ درصد از کل درآمد‌های ماهانه را به خود اختصاص داده بود.


بیشتر بخوانید: رونق صادرات، نقطه قوت سیمان کردستان


درآمد عملیاتی "سکرد" تا پایان دی‌ماه

بر پایه این گزارش، درآمدی که شرکت سیمان کردستان در دی‌ماه از فروش محصولات خود ارائه کرد نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۱۳ درصد افزایش پیدا کرد و درآمد‌های تجمیعی این شرکت سیمانی طی ۴ ماه گذشته از ابتدای سال مالی تاکنون با رشد ۱۳۶ درصدی مواجه بود، همچنین درآمد ماهانه "سکرد" در مقایسه با ماه گذشته ۶۳ درصد کاهش یافت.

درآمد ماهانه سیمان کردستان همان‌طور که گفته شد از ۲ بخش بازار داخلی و صادراتی شناسایی شد که عمده‌ترین آن‌ها از فروش محصولات در بازار صادراتی با ۱۵ میلیارد ریال به دست آمد و مابقی آن نیز در بازار داخلی با ۶۲ میلیارد ریال شناسایی شد.

عمده‌ترین درآمدی که سیمان کردستان از فروش محصولات به دست آورد متعلق به محصول «کلینکر صادراتی» با ۹۷ میلیارد ریال بود که نرخ فروش آن ۶۴۲ هزار تومان در ازای هر تن به فروش رسید، با ارزش‌ترین محصولی که "سکرد" از خود بر جای گذاشت مربوط به محصول «آهک (صادراتی)» با نرخ ۶۵۸ هزارتومان بود که نسبت به ماه گذشته ۳ درصد کاهش یافت.

مقدار فروش محصولات "سکرد"

مقدار فروش محصولات سکرد+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، سیمان کردستان در دی‌ماه موفق به فروش محصولات «سیمان، آهک داخلی، آهک صادراتی و کلینکر» شد که مجموع فروش این محصولات ۳۱,۰۹۶ تن اعلام شد که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۴ درصد افزایش فروش پیدا کرد، طی ۴ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون "سکرد" ۲۴۶,۵۳۲ تن از فروخت.

بیشترین محصولی که سیمان کردستان در دی‌ماه به فروش رساند مربوط به «کلینکر صادراتی» با ۱۵،۱۲۱ تن بود که نرخ فروش این محصول نسبت به ماه گذشته تغییری را به دنبال نداشت، در بازار داخل کشور نیز کشور نیز پرفروش‌ترین محصول سکرد متعلق به «سیمان» با ۱۴،۱۵۸ تن بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر