بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر؛

عضو کابینه به میدون می‌رسد!

عضو کابینه به میدون می‌رسد!
ساعت پنج و نیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به بازگشت آقای لامبورگینی به میدون و بانکی که این روز‌ها با ارزاق برای مردم کم‌برخوردار مالی، حکم حاجی‌بازاری برای خود جلع می‌کند.
کد خبر : ۲۵۷۳۳۶

ساعت پنج و نیم عصر+بورس نیوز

 

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی راه‌پله خبر آورده که گویا اندک اندک جمع مستان می‌رسد و کارشناس راه یافته به هیات دولت برنامه میدون، دوباره می‌خواهد به این برنامه بازگردد!

بله، خبر‌ها حاکی از عزل قریب‌الوقوع این عضو کابینه بوده و باید اندکی صبر کرد و دید که آیا این شایعه به واقعیت می‌پیوندد یا خیر ...

باید به این بانک خصوصی گفت که صد رحمت به داروغه ناتینگهام!

یکی از بانک‌ها با کاشت و برداشت ۵ هزارمیلیارد تومان بدهی در جیب مردم و مال‌سازی این روز‌ها تبلیغاتی را برای ماه رمضان داشته که ارزاق به نیازمندان پرداخت کرده و کلی تبلیغ بانک را هم بیلبورد کرده است.

اینکه بانک‌ها به راحتی سوداگری می‌کنند و تهش با یک صلوات، تمام ماجرا را ختم به‌خیر می‌کنند نیز جای بسی تعجب دارد.

شعار "از کجا آورده‌اید" را خرج کنید

یکی از شرکت‌های لوازم خانگی که به تازگی درصدد ورود به بازارسرمایه بود، آگهی‌های جذب چند هزارنفری  را برای اشتغالزایی در جای‌جای شهر به کار برده بود و با همین تبلیغات به خاطر جذب و گسترش فضای کاری، وام‌های کلانی را گرفت.

حال که این شرکت وارد بازارسرمایه نشده گویا هلدینگ سرمایه‌گذاری را بنا کرده که متشکل از این شرکت لوازم خانگی، پتروشیمی و ... بوده و باید منابع قضایی سوال از کجا آورده‌ای را از این فرد بپرسند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر