بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
این شرکت بیش از ۲۵۰ درصد افزایش حق بیمه را ثبت کرد:

ثبت تراز مثبت "ودی" در پله ۱۲۲ درصدی

ثبت تراز مثبت
درآمدی که بیمه دی در فروردین‌ماه از محل فروش حق بیمه شناسایی کرد، شاهد رشد چشمگیر ۲۶۸ درصدی بوده به‌گونه‌ای که توانسته در حدود ۷،۴۳۵ میلیارد ریال درآمد را ارائه کند.
کد خبر : ۲۵۷۹۵۲

ثبت تراز مثبت

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت بیمه دی در گزارش فروردین سال ۱۴۰۱ درآمدی که توانست از محل فروش حق بیمه صادر‌شده برای بیمه‌شدگان شناسایی کند، برابر با ۷،۴۳۵ میلیارد ریال اعلام شد. لازم به ذکر بوده که ابتدای سال مالی این شرکت برابر با فروردین‌ماه بوده، بنابراین درآمد تجمیعی آن نیز همین میزان به ثبت رسیده است.

ثبت تراز مثبت


بیشتر بخوانید: درآمد اسفند ماه "ودی" به ۷,۵ میلیارد ریال رسید


درآمد ماهانه "ودی" از حق بیمه تا فروردین ۱۴۰۱

بر پایه این گزارش، درآمدی که بیمه دی در فروردین‌ماه از محل فروش حق بیمه شناسایی کرد، شاهد رشد چشمگیر ۲۶۸ درصدی بوده به‌گونه‌ای که توانسته در حدود ۷،۴۳۵ میلیارد ریال درآمد را ارائه کند. همچنین این شرکت توانست تراز مثبت ۱۲۲ درصدی را به ثبت برساند که درواقع نسبت به اسفندماه رشد چشمگیری را تجربه کرده است.

همچنین میزان پرداختی "ودی" نسبت به دوره مشابه در سال گذشته با افزایش ۷۸ درصدی روبه‌رو بود. این روند صعودی در بیمه دی خبر مثبتی برای سهامداران بوده و می‌تواند در جذب سرمایه‌گذار بیشتر به این شرکت کمک کند.

طبق گزارش منتشرشده در کدال، سرمایه ثبت‌شده این شرکت بیمه ۵,۹۵۰ میلیارد ریال بوده و البته همان‌طور که گفته شد، ابتدای سال مالی "ودی" از فروردین‌ماه شروع‌شده که بنابراین درآمد ماهانه آن با درآمد تجمیعی برابری می‌کند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
درآمد اسفند ماه
"ودی" گزارش اسفند ماه خود را منتشر کرد:

درآمد اسفند ماه "ودی" به ۷,۵ میلیارد ریال رسید

تحرک مثبت
گزارش اسفند ماه "غزر" منتشر شد:

تحرک مثبت "غزر" در بازار داخلی و خارجی

ارسال نظر