بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
فروش فروردین "هرمز" به ۱۱۴،۶۷۶ تن رسید:

«اسلب» پرفروش‌ترین محصول "هرمز" ماند

«اسلب» پرفروش‌ترین محصول
شرکت فولاد هرمزگان جنوب ۱۱۴،۶۷۶ تن از محصولات خود را در بازار داخل کشور به فروش رساند که حجم عمده‌ای از آن همانند ماه‌های گذشته با ۱۱۲،۱۴۶ تن فروش در اختیار «اسلب» قرار گرفت.
کد خبر : ۲۵۸۰۶۴

«اسلب» پرفروش‌ترین محصول

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، طبق گزارش منتشرشده فعالیت فروردین ۱۴۰۱ شرکت فولاد هرمزگان جنوب، می‌توان دریافت این شرکت توانسته ۱۷،۰۱۱ میلیارد ریال را در کارنامه مالی خود به ثبت برساند. لازم به ذکر بوده که مجموع درآمد تجمیعی آن نیز به دلیل مصادف بودن با آغاز سال مالی شرکت، به همین میزان اعلام‌شده است.

«اسلب» پرفروش‌ترین محصول

همچنین تمام درآمد ماهانه‌ای که "هرمز" از ابتدای سال مالی تا فروردین‌ماه شناسایی کرده، از فروش محصولات در بازار داخلی به‌دست‌آمده و میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت فولادی نیز ۲۵ هزار میلیارد ریال اعلام شد.


بیشتر بخوانید: جهش قیمتی تاریخی اسلب صادراتی ایران


درآمد‌های فولاد هرمزگان جنوب

بر پایه این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، میزان درآمد تجمیعی فولاد هرمزگان جنوب طی یک سال گذشته ۷۴ درصد افزایش را به دنبال داشت.

طبق گزارش صورت گرفته، «اسلب» توانست در آغاز سال مالی شرکت، جایگاه درآمدزاترین بخش را با ۱۶،۹۲۱ میلیارد ریال در فروردین ۱۴۰۱ به نام خود ثبت کند. همچنین به نظر می‌رسد درآمد این بخش نسبت به دوره مشابه خود در سال گذشته ۷۴ درصد رشد را به همراه داشته که درواقع این روند می‌تواند در جذب سرمایه‌گذار به شرکت کمک کند.

«اسلب» پرفروش‌ترین محصول

نرخ فروش این بخش در صورت مالی شرکت، حدود ۱۷ میلیون تومان در ازای هر تن گزارش‌شده که بخش دیگری از درآمد‌ها نیز تحت عنوان «سایر» با مبلغی بالغ‌بر ۹۰ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

مقدار فروش محصولات شرکت "هرمز"

بر اساس گزارش منتشرشده در کدال، شرکت فولاد هرمزگان جنوب ۱۱۴،۶۷۶ تن از محصولات خود را در بازار داخل کشور به فروش رساند که حجم عمده‌ای از آن همانند ماه‌های گذشته با ۱۱۲،۱۴۶ تن فروش در اختیار «اسلب» قرار گرفت. در واقع این بخش توانسته حدود ۹۸ درصد از کل فروش شرکت را در پایان فروردین‌ماه به نام خود ثبت کند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
چند درصد از درآمد فولادی‌ها صادراتی است؟
نگاهی به درآمد ۱۲ ماهه شرکت‌های فولادی و درآمد صادراتی آن‌ها؛

چند درصد از درآمد فولادی‌ها صادراتی است؟

کوره‌های
درآمد ماهانه این فولادساز جنوبی به ۲۳،۸۸۸ میلیارد ریال رسید؛

کوره‌های "هرمز" ۳۸درصد داغ‌تر شد/ اسلب و رشد ۴۴درصدی کفه ترازوی فروش

«اسلب» با وجود کاهش نرخ، افزایش فروش ماهانه داشت؛

"هرمز" با «اسلب» به تعادل رسید

ارسال نظر