بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
در پیش بینی امروز بازار سرمایه مطرح شد:

اخبار منفی؛ منشأ روند کاهشی در بورس

اخبار منفی؛ منشأ روند کاهشی در بورس
در واقع مشکلی در اصل بازار نبوده و روند احتمالا کاهشی آن به دلیل بحث‌های ایجادشده از طریق اخبار منفی بوجود می‌آید.
کد خبر : ۲۵۸۰۷۸

اخبار منفی؛ منشأ روند کاهشی در بورس

نادر جزایری مدیرعامل کارگزاری بهین پویا در گفتگو با بورس نیوز، بیان کرد: با توجه به اینکه نقدینگی در حال ورود به بازار بوده، می‌توان گفت امروز شروعی برای حرکت‌های مثبت و روند افزایشی بورس خواهد بود. البته باید توجه داشت در این بین متأسفانه خبر‌های منفی باعث نگرانی فعالان بازار شده که این عملکرد منجر به کمرنگ‌تر شدن هیجان خرید و مثبت شدن بورس می‌شود.


بیشتر بخوانید: عجولانه شکار را از دست ندهید


وی در ادامه افزود: در واقع مشکلی در اصل بازار نبوده و روند احتمالا کاهشی آن به دلیل بحث‌های ایجادشده از طریق اخبار منفی بوجود می‌آید. در این راستا باید منتظر ماند و دید تا هفته آینده وضعیت برجام و مسائل سیاسی به کجا می‌رسد چرا که این عوامل تأثیر مستقیمی در روند بازار سرمایه خواهند داشت.

جزایری در پایان خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به لیدر‌های بازار که حرکت خود را از دیروز شروع کردند، به نظر می‌رسد بازار از روز گذشته حجم بیشتری را از دست بدهد. البته در این بین لازم به ذکر بوده که این اتفاق منجر به قفل شدن بورس نخواهد شد. از طرفی حجم معاملات همانند روز گذشته در محدوده خود مانده و در خصوص صنایع پیشرو نیز می‌توان گفت خودرویی‌ها همچنان به عنوان لیدر بازار شناخته می‌شوند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
روان شدن جریان نقدینگی در بورس
در پیش بینی امروز بازار سرمایه مطرح شد:

روان شدن جریان نقدینگی در بورس

دو نقطه سیاه و سفید اقتصاد در دولت سیزدهم
مدیرعامل شرکت سبدگردان هیوا در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

دو نقطه سیاه و سفید اقتصاد در دولت سیزدهم

ارسال نظر
نظرات بینندگان
عبداالله
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
با تشکر از بورس نیوز.متاسفانه بقول دولتمردان اقتصادی این ذات بازار است و تاًثر حقوقیها و نوسان بگیران.بورسیها هم حزب بادند.سهام ارزشمندی مثل فولاد.فملیو...شپنا.شبندر ...فارس اینها لیدرهای بورسند که اگر حمایت شوند تشنج در بازار ایجاد نمیشود.شما صنعتی پیدا کنید که فلزات.پتروشیمی و شیمیایی نقش نداشته باشند کافیست تولیدات فولادی به خودروییها داده نشود .کارخانها بسته میشوند نفروشید