بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

فعالیت‌های هسته‌ای ایران در چارچوب قوانین است

فعالیت‌های هسته‌ای ایران در چارچوب قوانین است
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران در چارچوب قوانین و مقررات آژانس و حتی بالاتر از آن است و نظارت‌های مستمر رسانه آژانس از فعالیت‌های هسته‌ای ایران دائماً در حال انجام بوده است.
کد خبر : ۲۵۹۲۰۱

فعالیت‌های هسته‌ای ایران در چارچوب قوانین است

بورس نیوز: محمود عباس‌زاده مشکینی، نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صدور قطعنامه شورای حکام علیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: این قطعنامه یک قطعنامه کاملا سیاسی است و الزامی برای ما ندارد.



وی افزود: فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران در چارچوب قوانین و مقررات آژانس و حتی بالاتر از آن است و نظارت‌های مستمر رسانه آژانس از فعالیت‌های هسته‌ای ایران دائماً در حال انجام بوده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اسرائیل اعتبار آژانس را مخدوش کرد. رژیم صهیونیستی در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی عضویت دارد و ۲۰۰ کلاهک هسته‌ای در زرادخانه‌های اتمی این رژیم نامشروع نگهداری می‌شود.

عباس‌زاده مشکینی خاطرنشان کرد: رفت و آمد گروسی به ایران برای ما فایده‌ای ندارد و لذا بهتر است محدودیت‌ها در رفت و آمد‌های وی به ایران اعمال شود.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تحت تأثیر تصمیمات آمریکا قرار دارد و تحت تاثیر تصمیمات این کشور رفتار می‌کند لذا لازم است عضویت‌مان در این سازمان را تعلیق کنیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: من این پیشنهاد را در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح می‌کنم تا در این باره تصمیم‌گیری شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر