بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
تفاوت قیمت ویلا استخردار با ویلا‌های لب دریا چقدر است؟
شمال‌رو‌ها می‌دانند که ویلا استخردار با ویلا‌های لب دریا به لحاظ کیفیت تفاوت زیادی دارد.
کد خبر : ۲۶۴۸۱۷

تفاوت قیمت ویلا استخردار با ویلا‌های لب دریا چقدر است؟

بورس نیوز: شمال‌رو‌ها می‌دانند که ویلا استخردار با ویلا‌های لب دریا به لحاظ کیفیت تفاوت زیادی دارد. ویلا استخردار برای افرادی که به آب‌تنی و شنا در هر شرایطی علاقه دارند، مناسب است و ویلا لب دریا برای کسانی خوب است که تماشای منظره آب و شنا در دریا در فصل‌های گرم برایشان خوشایند است. علاوه بر شمال، بخش‌های جنوبی کشور عزیزمان نیز سواحل زیبایی دارد که علاوه بر فصل‌های گرم، در پاییز و زمستان هم می‌توانند مقصد مناسبی برای اقامت لب دریا باشند.

هوای معتدل جنوب در فصل‌های سرد به مسافران اجازه می‌دهد تا پاهایشان را در آب بزنند و تفریح مناسبی در کنار دریا داشته باشند. اقامت در ویلا لب دریا برای این دسته از مسافران کاری خوشایند و دلنشین است. با این همه برخی دیگر، ویلا استخردار را به ویلا‌های لب دریا ترجیح می‌دهند. آیا می‌دانید تفاوت قیمت ویلا استخردار با ویلا‌های لب دریا چقدر است؟ با خواندن این مطلب اطلاعات خوبی در مورد تفاوت‌های ویلا لب دریا و ویلا استخردار پیدا کنید.

اختلاف قیمت ویلا استخردار و لب دریا

این دو مدل مختلف ویلا، تنوع زیادی دارند که باید با مشاهده و مطالعه وب سایت‌های مختلف انواع آن‌ها را پیدا کرد و در مورد آن‌ها اطلاعات لازم را به دست آورد. زمانی که ویلا استخردار و لب دریا را در وب سایت‌ها یافتید، می‌توانید بنا به مورد و میزان امکانات هر یک، قیمت آن‌ها را بررسی و با هم مقایسه کنید.

قیمت ویلا استخردار و لب دریا تنها بر اساس موقعیت آن‌ها تعیین نمی‌شود بلکه عوامل دیگری مثل متراژ ویلا، امکانات و میزان لوکس بودن آن در قیمت تاثیرگذار است. البته اگر فرض کنیم که دو ویلا با شرایط مشابه در کنار دریا و دور از دریا قرار دارند، قطعا قیمت ویلای لب دریا بالاتر خواهد بود. شما می‌توانید برای اجاره ویلا‌های استخردار، لب دریا و لوکس در جاباما جستجو کرده و با تنوع ویلا‌ها و قیمت‌های مختلف آن‌ها رو به رو شوید و بهترین و مناسب‌ترین ویلا را برای خودتان بیابید.

ویلا استخردار برای چه کسانی بهتر است؟

ویلا استخردار در مقایسه با ویلا‌های لب دریا برای کسانی که فرزندان کم سن و سال دارند، مناسب‌تر به نظر می‌رسد. امنیت ویلای لب دریا برای خانواده دارای کودک کمتر است، زیرا اگر کودک شما به آب‌تنی علاقه داشته باشد و بدون خبر از شما به کنار دریا برود، کنترل کردن و پیدا کردن او بسیار سخت‌تر از وقتی است که در یک ویلای استخردار اقامت دارید.

اگر کودک خردسالی دارید که بیش از حد شیطنت می‌کند، اقامت در سوئیت برایتان حتی بهتر از ویلا استخردار است، زیرا در سوئیت بهتر می‌توانید از کودکانتان مراقبت کنید و امنیت بیشتری داشته باشید. اجاره انواع سوئیت با قیمت‌های مناسب به شما امکان سفری امن و بدون دردسر را با فرزندان خردسال می‌دهد. سوئیت‌ها ممکن است یک اتاق یا چند اتاق خواب داشته باشند و در یک آپارتمان قرار دارند که امنیت بیشتری دارد.

ویلا لب دریا شمال در پاییز و زمستان ارزان‌تر است

هدف بسیاری از افرادی که در شمال ویلا لب دریا اجاره می‌کنند، شنا و آب‌تنی در دریای زیبای خزر است. با توجه به آماری که هر ساله از میزان استفاده از دریای شمال به دست می‌آید و مقایسه تعداد مسافران در ماه‌های سرد سال، می‌توان گفت تعداد این دسته از مسافران به شمال که به هدف شنا به این بخش از ایران عزیزمان می‌روند، کم هم نیست.

به همین جهت و به دلیل اقبال کمتر مسافران شمال در پاییز و زمستان و علاقه افراد کمتری به تماشای دریای مواج و خروشان، تقاضا کمتر شده و متعاقب آن قیمت ویلا‌های لب دریا پایین‌تر از فصل تابستان است؛ بنابراین اگر دوست دارید که در کنار دریا ویلا اجاره کنید و به تماشای بازی رنگ‌های آبی و سبز و خاکستری و موج‌های کف‌آلود دریای خزر بنشینید، ویلا‌های با قیمت مناسب را در فصل‌های پاییز و زمستان در شمال اجاره کنید.

تفاوت قیمت ویلا استخردار با ویلا‌های لب دریا چقدر است؟

آیا ویلا استخردار محدود به شهر خاصی است؟

خیر. تقریبا تمام مناطق ویلایی و تفریحی در سراسر کشور، دارای ویلا‌های استخرداری هستند که بخشی از آن‌ها برای تفریح و تفرج به گردشگران اجاره داده می‌شود. این ویلا‌ها منحصر به منطقه و بخش خاصی از ایران نیست و به عنوان مثال منطقه کردان در نزدیکی تهران، یکی از جا‌هایی است که تعداد زیادی ویلا استخردار در آن ساخته شده است و مسافران از تهران و شهر‌های اطراف، در تمام فصول سال از ویلا‌های با استخر آب گرم استفاده می‌کنند.

علاوه بر این، از آنجا که شهر‌های شمالی و جنوبی دارای دریا هستند و بسیاری برای استفاده از دریا به این دو خطه می‌روند، شاید استخر داشتن ویلا‌ها اولویت همه مسافران نباشد و بیشتر دریا را به استخر ترجیح داده و متعاقبا اقامت در ویلای لب دریا از ویلا استخردار برایشان جذاب‌تر است. این موضوع در شهر‌هایی مانند شهریار که کنار دریا نیستند، صورت دیگری دارد و مسافران ویلا استخردار را بیشتر دوست دارند.

ویلا لب دریا در جنوب کشور

همان طور که می‌دانیم سراسر بخش جنوبی کشورمان را دریا فرا گرفته است. خلیج فارس در بخش غربی و مرکزی جنوب و دریای عمان در بخش شرقی قرار دارند و هر ساله پذیرای مسافران زیادی هستند که در فصل‌های مختلف و عمدتا از پاییز تا بهار، به این مناطق سرسبز و دیدنی کشورمان می‌روند.

از آنجایی که هوای استان‌های هرمزگان و بوشهر، که بزرگ‌ترین مناطق گردشگری دارای دریا و ویلا در قسمت مرکزی ایران هستند، در فصل تابستان بسیار گرم است، برخی از افراد ترجیح می‎دهند که در پاییز و زمستان به ویلا‌های لب دریا در این مناطق بروند. امکان شنا کردن در آب‌های خلیج فارس، بسته به دمای هوا و میزان سرمایی بودن افراد، تا ماه آبان وجود دارد و در بهار نیز، از اردیبهشت می‌توان تن به آب زد؛ بنابراین انتظار می‎رود که ویلا‌های لب دریا در فصل‌های گرم قیمت کمتری داشته باشند و آن دسته از ویلا استخردار نواحی جنوبی، در تابستان گران‌قیمت‌تر باشند.

ویژگی‌های ویلا استخردار

ویلا استخردار در هر منطقه از کشورمان که باشد، نیاز به یک فضای باز در خارج از ساختمان ویلا دارد. این ویلا‌ها ممکن است دارای استخر سرپوشیده با آب گرم و یا استخر روباز باشند که آب آن بسته به دمای هوا سرد یا گرم باشد. بیشتر ویلا استخردار در نواحی سردسیری مانند کردان، دارای استخر آب گرم هستند و به این طریق مسافران در فصل‌های سرد نیز می‌توانند از این استخر‌ها استفاده کنند و به ورزش مفرح و درمانی شنا بپردازند.

تفاوت قیمت ویلا استخردار با ویلا‌های لب دریا چقدر است؟

به یاد داشته باشید که غالب ویلا‌های استخردار دارای یک حیاط بزرگ و محوطه فضای سبز هستند که باعث می‌شود شما به هنگام شنا از مناظر اطراف استخر لذت ببرید و روحیه خوبی به دست آورید، گویی که در یک محیط جنگلی به شنا مشغول هستید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر