بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
ریزش درآمدی نوش مازندران در آبان ماه؛

"غنوش" از میانگین درآمدی خود جا ماند

درآمدی که نوش مازندران در ابان ماه ثبت کرد نسبت به میانگین درآمدی در ۷ ماه گذشته ۳۷ درصد کاهش را در پی داشت.
کد خبر : ۲۶۵۳۶۲

 

بورس نیوز:

شرکت نوش مازندران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه ۱۴۰۱ میزان درآمدی که از فروش «کنسانتره مرکبات، انواع نکتار قوطی ۲۵۰ سی سی، انواع آبمیوه شیشه‌ای ۲۲۰ سی سی و تفاله مرکبات» شناسایی کرد برابر با یک میلیارد و ۸۳۳ میلیون تومان بود، از ابتدای سال مالی نیز مجموع درآمدزایی این شرکت به ۲۲ میلیارد تومان رسید.

میزان درآمدزایی صورت گرفته توسط "غنوش" در آبان ماه سال جاری مربوط به فروش محصولات در بازار داخل کشور بود و در بازار صادراتی فعالیتی را به همراه نداشت، درآمدی که در آبان ماه توسط نوش مازندران شناسایی شد نسبت به میانگین درآمدی در ۷ ماه گذشته ۳۷ درصد کاهش را در پی داشت.

شرکت نوش مازندران میزان درآمدی که در هشتمین ماه از سال جاری در کارنامه مالی خود به ثبت رساند در مقایسه با ماه گذشته که ۲ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان درآمدزایی داشت شاهد کاهش ۳۴ درصدی درآمد ماهانه خود بود و همچنین عملکرد این شرکت نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز با ۴۴ درصد ریزش همراه بود.

عنوان درآمدزاترین بخش غنوش را در آبان ماه کنسانتره میوه با یک میلیارد و ۵۳۷ میلیون تومان به خود اختصاص داد که ۸۵ درصد از درآمد ماهانه را در اختیار داشت، این بخش نسبت به ماه گذشته ۲۹ درصد کاهش پیدا کرد و همچنین در پایان گفتنی است که جمع برگشت از فروش شرکت در این دوره برابر با مبلغ ۲۸۴.۵ میلیون تومان است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
سهامداران چشم انتظار اخبار درون مجمع
نگاه تحلیلی به شرکت‌هایی که ۲۶ تیرماه سهامداران را گرد خود جمع می‌کنند

سهامداران چشم انتظار اخبار درون مجمع

ایراد خط تولید پکتین
با اعلام شرکت نوش مازندران؛

ایراد خط تولید پکتین "غنوش" رفع شد

ارسال نظر
نظرات بینندگان
رضا غلامی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
راش الغنوشی اعتصاب غذاش تموم تشد