بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد؛

حرکت روبه جلو" حکشتی "

حرکت روبه جلو
شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران درباره گزارش فعالیت ماهانه منتهی به ۳۰ آذرماه خبر داد.
کد خبر : ۲۶۶۱۳۰

حرکت روبه جلو

بورس نیوز:

شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال ۱۴۰۱ مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری خود در این دوره را برابر با یک هزار و ۶۹۶ میلیارد تومان به ثبت رساند، سرمایه‌گذاری انجام‌شده از سوی "حکشتی" در آذرماه مربوط به شرکت‌های فعال در بازار سرمایه و شرکت‌های خارج از بورس بود.

حرکت روبه جلو

شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بیشترین سرمایه‌گذاری خود را در شرکت‌هایی انجام داد که در خارج از بازار سرمایه حضور داشتند، میزان سرمایه‌گذاری در این شرکت‌ها برابر با یک هزار و ۶۳۳ میلیارد تومان بود، میزان سرمایه‌گذاری که " حکشتی " در پرتفوی بورسی خود به ثبت رساند برابر با مبلغ ۶۳ میلیارد تومان بود.

ارزش بازار پرتفوی شرکت‌های بورسی "حکشتی"

شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های خود را بالغ‌بر یک هزار و ۵۸۷ میلیارد تومان به ثبت رساند که نسبت به بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها رشد ۲ هزارو ۴۲۹ درصدی را به همراه داشت، لازم به ذکر است که ارزش بازار "حکشتی" در آذرماه سال گذشته یک هزار و ۶۰ میلیارد تومان بود که اکنون با افزایش ۵۰ درصدی همراه است.

حرکت روبه جلو

ارزش بازار پرتفوی بورسی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در این دوره یک ماهه از مبلغ یک هزار و ۴۵۳ میلیارد تومان به مبلغ یک هزار ۵۸۷ میلیارد تومان رسید که نسبت به ارزش بازار ماه گذشته ۹ درصد افزایش را به دنبال داشت.

عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در پرتفوی بورسی "حکشتی" مربوط به بخش «حمل و نقل آبی (کشتیرانی دریایی خزر)» ۶۳ میلیارد تومان بود و برای چندمین ماه متوالی تغییری را به همراه نداشت.

بیشترین میزان ارزش بازار در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» در اختصاص شرکت «کشتیرانی دریایی خزر» با یک هزار و ۵۸۷ میلیارد تومان بود که نسبت به بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در این شرکت ۲ هزار و ۴۲۹ درصد افزایش پیدا کرد.

عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در شرکت‌های خارج از بورس "حکشتی" مربوط به بخش «خدمات رفاهی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران» ۳۵۰ میلیارد تومان بود، پس‌ازآن نیز بیشترین بهای تمام‌شده مربوط به بخش «کشتی سازی اروندان» با ۲۸۲ میلیارد تومان بود.

"حکشتی” با سرمایه ثبت‌شده ۲ هزار و ۱۵۶ میلیارد تومان در عملکرد ۹ ماهه در سال مالی منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۱ از محل سود سهام محقق‌شده نزدیک به ۲ میلیارد تومان درآمد داشت و همچنین این شرکت از واگذاری سهام به سود ۱۳ میلیارد تومانی رسید.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
حقوقی‌ها در لباس حقیقی‌ها/ رشد ۱,۵ درصدی شاخص کل
نیم نگاهی به بازارسرمایه ۱۶ اسفندماه؛

حقوقی‌ها در لباس حقیقی‌ها/ رشد ۱,۵ درصدی شاخص کل

اثر کاهش دارایی های پولی بر عملکرد
شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد؛

اثر کاهش دارایی های پولی بر عملکرد "حکشتی"

جبران کسری بودجه به شرط صداقت دولت
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

جبران کسری بودجه به شرط صداقت دولت

ارسال نظر