بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۸
کد خبر : ۱۰۷۶۳۲
با حکم دکتر صالح‌آبادی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، دکتر علی سعیدی، عضو هیئت مدیره و معاون اجرایی سازمان بورس به سمت معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان منصوب شد.

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه (سنا)، رئیس سازمان بورس همچنین در حکمی، دکتر قاسم محسنی، عضو هیئت مدیره سازمان را که تا پیش از این، در سمت معاون نظارت بر نهادهای مالی فعالیت می‌کرد، به سمت رئیس کمیته برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری و مدیریت ریسک سازمان بورس منصوب کـرد.

علی سعیدی، معاون جدید نظارت بر نهادهای مالی دارای دکترای مدیریت مالی از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی است. ازجمله سوابق اجرایی سعیدی می‌توان به مسئولیت‌هایی همچون معاون اجرایی و مدیر پژوهش، توسعه و مدیریت اسلامی سازمان بورس، عضویت در هیئت داوری بازار اوراق بهادار، مشاور مالی و سرمایه‌گذاری در چندین شرکت داخلی و خارجی و همکاری با شرکت‌های تأمین سرمایه و موسسات رتبه‌بندی بین‌المللی اشاره کرد.

از معاون جدید نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس همچنین بیش از 40 مقاله به زبان‌های فارسی و انگلیسی در حوزه مالی و سرمایه‌گذاری و نیز دو کتاب "مبانی مهندسی مالی و مدیریت ریسک" و "مبانی اقتصاد و مالی رفتاری" به چاپ رسیده است.

قاسم محسنی، عضو هیئت مدیره سازمان بورس و رئیس کارگروه برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری و مدیریت ریسک سازمان نیز دارای دکترای مدیریت بازرگانی از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی است.

معاونت نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس، مدیریت مرکز تحقیقات سازمان کارگزاران بورس اوراق بهادار تهران، مشاور مالی و برنامه‌ریزی بانک صنعت و معدن و بنیاد مستضعفان، حسابرس ارشد در شرکت حسابرسی آب و برق و انتشار چندین مقاله پژوهشی در نشریات معتبر، ازجمله سوابق علمی و اجرایی قاسم محسنی است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر