بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۴
کد خبر : ۱۱۱۴۷۸

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سرپرست پذیرش بورس اوراق بهادار تهران درباره عرضه های اولیه این شرکت گفت: نزدیکترین عرضه اولیه مربوط به شرکت نفت سپاهان است که کارهای درج آن تا پایان هفته جاری به اتمام می رسد و به احتمال زیاد تا پایان آذر ماه شاهد عرضه آن در بورس خواهیم بود.
اسماعیل درگاهی درباره سایر شرکت هایی که در فهرست عرضه های اولیه قرار دارند، اظهار داشت: دو شرکت از جمله شرکت سرمایه گذاری توسعه سیمان و شرکت سرمایه گذاری صدرتأمین در مرحله بارگزاری اطلاعات روی کدال هستند که با رفع برخی نواقص در مدارک ارسالی به مراحل نهایی درج و عرضه نزدیک می شوند.
وی در ادامه به جلسه هفته آینده هیأت پذیرش اشاره کرد و گفت :هفته آینده درباره پذیرش شرکت سیمان خوزستان، پالایش نفت جی و انتقال شرکت ایرانول از فرابورس به بورس تصمیم گیری می شود.
سرپرست پذیرش شرکت بورس اوراق بهادار از اقدامات عملیاتی برای ورود ETF های با اندازه بزرگ در بورس خبر داد و گفت: با توجه به تصویب دستورالعمل ETFها و ورود به فاز عملیاتی آن، اقداماتی برای ورود ETF های با اندازه بزرگ انجام گرفته است که امیدواریم تا پایان سال شاهد ورود این صندوق ها در بازار سهام باشیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر