{mosimage}شرکت قصد دارد تا سرمایه بدست آمده از محل فروش بلوک سهام شرکتهای زیان ده موجود در پرتفوی را بخشی در سهام شرکتهای اصل 44 و بخش دیگر را در ساختمان سازی و پروژه های ساختمانی سرمایه گذاری کند.

"> حضور "وتوسم" در سهام شرکتهای اصل 44

بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۵:۵۸

{mosimage}شرکت قصد دارد تا سرمایه بدست آمده از محل فروش بلوک سهام شرکتهای زیان ده موجود در پرتفوی را بخشی در سهام شرکتهای اصل 44 و بخش دیگر را در ساختمان سازی و پروژه های ساختمانی سرمایه گذاری کند.

کد خبر : ۱۲۲۰۳

حضور "وتوسم" در سهام شرکتهای اصل 44

در آستانه برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی و با توجه به تغییر مدیریتی ایجاد شده در این شرکت و حضور امید قائمی به سمت مدیرعاملی این شرکت ایشان در گفتگویی با بورس نیوز به تشریع اقدامات انجام شده و برنامه های آتی شرکت پرداخت.

امید قائمی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی با اشاره به سود سال 86 این شرکت و زیان موجود در پرتفوی شرکت اظهار داشت: با توجه به این نکته که شرکت در سال 86 زیان شناسایی کرده و پرتفوی "وتوسم" نیز دارای سهام شرکتهایی است که قمیت تمام شده آنها بالاتر از قمیت فعلی در بورس می باشد توسعه ملی سود مشخصی را برای سال مالی 86 تقسیم نخواهد کرد.

وی افزود: در حال حاضر شرکت عمده ذخایر مربوط به زیان های مذکور را گرفته و در اولین گام تصمیم داریم تا بلوک سهام موجود در پرتفوی را به فروش برسانیم.

قائمی در پاسخ به سوال بورس نیوز مبنی بر برنامه های آتی "وتوسم" گفت: شرکت قصد دارد تا سرمایه بدست آمده از محل فروش بلوک سهام شرکتهای زیان ده موجود در پرتفوی را بخشی در سهام شرکتهای اصل 44 و بخش دیگر را در ساختمان سازی و پروژه های ساختمانی سرمایه گذاری کند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرکت در راستای اصلاح پرتفوی و سرمایه گذاری سودآور وام ارزی دریافت کرده که بخشی از آن را در بورس و بخشی دیگر را در یک برج ساختمانی در خیابان برزیل سرمایه گذاری کرده است.

قائمی ادامه داد: این برج 25 طبقه با کاربری 15 هزار متر اداری می باشد که 80 درصد مالکیت آن متعلق به "وتوسم" است و پیش بینی می کنیم شرکت توسعه ملی با توجه به برنامه های در دست و همچنین برنامه ریزی های آتی خود بتواند ظرف یکسال و نیم آینده جایگاه اصلی و واقعی خود را در بازار سرمایه پیدا کند.

وی سال آینده را سال رشد سهام شرکتهای معدنی، پتروشیمی و بانکی اعلام نمود و حذف سهام شرکتهایی همچون سرمایه گذاری بانک ملی، صدرا و آذرآب را از اولویت های اصلاح پرتفوی عنوان کرد.
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی در پایان گفتگوی خود با بورس نیوز سود سال آینده (87) را 100 ریال اعلام نمود و خاطرنشان کرد: امیدواریم تا با اصلاحات و برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم بتوانیم به این رقم دست پیدا کنیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر