بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳
دست نوشته یک سهامدار خرد

مدیران "وبیمه" گندم نمایان جو فروش

شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه با نماد "وبیمه" از جمله مجموعه های بورسی است که سهامداران آن به واسطه اقدامات مدیران شرکت مذکور گلایه های بسیاری را بیان می کنند.
کد خبر : ۱۲۲۷۳۸
شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه با نماد "وبیمه" از جمله مجموعه های بورسی است که سهامداران آن به واسطه اقدامات مدیران شرکت مذکور گلایه های بسیاری را بیان می کنند.

در این میان یکی از سهامداران شرکت گزارش مبسوطی از عملکرد ماه های اخیر مدیران شرکت تهیه کرده، که به نظر می رسد نیم نگاهی به آن چندان خالی از لطف نیست.

براساس این نوشته مدیران شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه در تاریخ 92.5.12 اقدام به انتشار آگهی مزایده فروش سهم الشرکه خود در مجتمع گلستان خیام در روزنامه همشهری کردند و در سایت کدال آگهی مذکور انتشار یافت و قیمت سهم که در آن تاریخ حدود 142 تومان بود تا محدوده 190 تومانی نیز رشد کرد.

بعد از سپری شدن رشد مذکور، قیمت سهم بار دیگر تا محدوده 140 تومان افت می نماید تا جایی که دقیقاً در تاریخ 18 شهریور ماه سال 92 مدیر سرمایه گذاری های "وبیمه" طی مصاحبه ای با رسانه خبری بورس نیوز بار دیگر خبر از فروش پروژه تجاری اداری گلستان و احتمال شناسایی درآمدی حدود 150 تا 200 میلیارد تومان از این محل می دهد.

با انتشار این اخبار سرمایه گذاران و سهامداران شرکت که همچنان به فروش پروژه گلستان و وعده های مدیران "وبیمه" امیدار بودند به تدریج اقدام به خرید سهم کردند تا جایی که قیمت سهم از شهریور ماه 92 تا انتهای آذر ماه تا محدوده 200 تومان رشد کرد.

اما در این بین و در کمال ناباوری سهامدار عمده شرکت از آبان ماه به تدریج اقدام به عرضه سهام "وبیمه" کرد و هر چه قیمت سهم به محدوده 200 تومان نزدیک تر می شد عرضه های سهامدار حقوقی شرکت اوج می گرفت تا جایی که در نهایت حدود 50 درصد از سهام تحت تملک بیمه مرکزی به عنوان سهامدار عمده به صورت خرد عرضه شد.

این رخداد در حالی روی داد که طبق قانون بورس سهام تحت تملک سهامدار عمده به عنوان سهام غیر خرد و غیر شناور تلقی می شود لذا عرضه این حجم از سهام مدیریتی "وبیمه" آن هم بدون اطلاع قبلی سرمایه گذاران و بدون نشر عمومی آن مبنی بر عرضه عمومی بوده و بیش از هرچیز امنیت سرمایه گذاران را دچار مخاطره می نماید.

به هر حال در تاریخ 92.11.13 مجمع عمومی سالیانه شرکت تشکیل و در نهایت شگفت زدگی، سهامداران مطلع شدند که ادعای مدیران شرکت مبنی بر سهم الشرکه شرکت در مجتمع گلستان و پوشش سود بیش از 20 تومانی شرکت در سال مالی 92 خلاف واقع بوده، چراکه سود مذکور 11 تومان بوده و سهم الشرکه واقعی شرکت از مجتمع گلستان بسیار کمتر از ادعای مدیران در آگهی های مزایده فروش می باشد.

بعد از برگزاری مجمع عمومی شرکت سازمان بورس به وضعیت "وبیمه" شک کرده و نماد معاملاتی مذکور را متوقف کرد تا اینکه پس از چند ماه توقف در تاریخ 93.2.8 نماد معاملاتی مذکور بازگشایی شد و در خصوص سهم الشرکه واقعی شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه در سایت کدال اطلاع رسانی شد.

در این مرحله ادعاهای خلاف واقع مدیران شرکت برملا شد و قیمت سهم بار دیگر به محدوده 150 تومانی وارد گردید.

براساس گزارش بورس و با عنایت به بررسی مطالب عنوان شده توسط این سهامدار خرد شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه به نظر می رسد ادعاهای مذکور با واقعیت اتفاق افتاده توسط مدیران و روند قیمتی سهم کاملاً در تطابق باشد. آنچه در این بین حائز اهمیت بوده این است که با وجود آنکه نوسانات قیمتی سهم ذات بازار سرمایه و سهام می باشد اما این که مدیران شرکت با اخبار و اطلاعات کذب موجب این نوسانات گردند امری غیر قانونی و برخلاف حمایت از حقوق سهامداران شرکت است. واقعیت امر در شرکت مذکور این است که مجموعه سرمایه گذاری صنعت بیمه به دلیل ماهیت دارایی محور خود تلاش کرده تا با مانور دادن روی اطلاعات طرح و دارایی های خود سهامداران را دچار انحراف کرده و در نهایت با انتشار اطلاعات کذب موجب زیان عده زیادی از سهامداران را فراهم نماید.

به نظر می رسد عملکرد این چنینی مدیران "وبیمه" و سهامدار عمده آن به طور کامل در تضاد با دفاع از حقوق سهامدارانی است که بعد از مدت ها منتظر به بار نشستن پروژه های شرکت بوده اند و شاید بهتر باشد تا پیگردهای قانونی لازم جهت جبران زیان سهامداران خرد این شرکت در دستورکار مسئولان سازمان بورس قرار گیرد.

در پایان با توجه به اوصافی که از مدیران این شرکت شنیده می شود اینطور بر می آید که مدیران "وبیمه" گندم نمایان جو فروش هستند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مهدي
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹
.... حقوقي بازار بيمه ايرانه هرکجا باشه سهما خراب ميکنه يا سفته بازي ميکنه
مسعود
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
ممنون از اطلاع رسانی . خیلی ها رو بدبخت کردن و این واقعیته . . . باید سازمان و شرکت جوابگو باشه .
مهدی
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
حالا که همه چیز آشکار شده، مدیران بورس و سازمان های زیر ربط حقوق سهامداران را پیگیری نمایید
علی
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
با تشکر فراوان از بورس نیوز به خاطر روشن سازی موضوع امیدواریم سازمان بورس در خصوص موضوع پیگیری های لازم را بنماید تا جبران زیان وارده به ما سهامداران خرد وبیمه بشود
حمید
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
بورس نیوز خیلی ممنون
باور کنید این سهم ما رو پیر کرد. حقوقی ها نابکاری داره.
مازیار
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
متاسفم برای سازمان بورس که اجازه باز شدنش رو داد
اشكان
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
اي بابا.............يه پيشنهاد برادرانه به همتون ميكنم.....نه تحليل بنيادي كن...نه تحليل تكنيكال...و نه سايت هاي تحليلي و ....رو نگاه كن....آقا بچه 10ساله هم ميدونه بورس ما دلال بازيه..سفته بازيه...اگه تونستي با دلالا نوسان بگيري كه هيچ .اما اگه نتونستيد دمتونو بزاريد رو كولتون با بورس خداحافظي كنيد...بنده خداها طرف خانواده زنش شب مياد خونش پولاش تموم ميشه ميگه مشگلي نيست فردا تو رسانه يه چيزي ميگم 15% سود ميگيرم ديگه....خدا بده بركت ..حقيقي ديگه كيه همه به فكر خودشونن....ما كه فعلا فقط نظاره گريم...يا علي
سهامدار وبیمه
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹
من موندم تخلف چگونه باید اتفاق بیافتد تا مسئولان ذیربط اقدام نمایند.

از مسئولان محترم قوه قضائیه خواهشمندیم برای جلوگیری از تضییع حقوق سهامداران خرد که با توجه به اطلاعات منتشر شده شرکت و سازمان بورس اقدام به خرید این سهم نموده و اکنون متضرر می باشند اقدام عاجل نمایند.
علی
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
ارزش پروژه گلستان این شرکت به تنهایی بیشتر از ارزش بازار این سهم می باشد.

پروژه های متعدد دیگر و شرکتهای ساختمانی زیرمجموعه که تلاش بر مبهم نگاه داشته شدن آن می شود و نیز پرتفوی سهام شرکت که به ازای هر سهم حدود 100 تومان می باشد از دیگر ویژگیهای شرکت است.

اگر قیمت سهم امروز 300 تومان بود کاملن با واقعیات بنیادی همخوانی داشت.

مطمئن باشید در صورت جمع شدن بخش کوچکی از صف فروش ، اردرهای کاذب به سرعت حذف خواهند شد.

مدیران وبیمه به زودی جوابگوی رفتار اخیرشان خواهند بود.
مهدی
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
بورس نیوز جان، تور رو خدا سانسور نکنید که دلمان خیلی پر است.
این شرکت با اینکه مجموعه بزرگی به نام گلستان خیام داره که ارزشش طبق گزارش اخیر شرکت بالای 155 میلیارد تومانه که منقسم به هر سهم میشه 200 تومان سود و به مابه ازای سهم الشراکه شرکت وبیمه میشه هر سهمی بالای 120 تومان. اما با سفته بازی و کثیف کاری حقوقی ها و مدیران این شرکت ببینید که چبلایی سر سهم آوردند و ما سهامداران را بیچاره کردند.
اینها نه به خدا و پیغمبر اعتقادی دارند و نه در نظر می گیرند که قیامتی هست یا شاید در همین دنیا تقاص را پس بدهند.
ناظر بازار هم که خواب است و ماجرا را نمی بیند.

بعد می گویند چرا شکایاتتان را به نهادهای بین المللی می برید. وقتی کسی در داخل نمی تواند و یا نمی خواهد جلوی اینگونه کثیف کاری و فساد را بگیرد خوب مردم به کجا پناه ببرند تا لااقل اصل مالشان برگردد.
کامیار
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
چرا اینقدر سهم رو خراب میکنید. همه این موارد شفاف سازی شده بود اما بازار می خرید. الانم پروژه گلستان سرجاشه. یکماهه که شروع کردن به ساخت. مشتری هایی هم هستن برای خرید اما چون پروژه بزرگه به همین راحتی نمیشه فروخت. پروژه تجاری جمهوری هم تا 140 میلیارد تومن مشتری داره. یک دانگش متعلق به وبیمه میشه به طور مستقیم. 5 دانگ دیگه هم متعلق به شرکت توسعه عمرانه که 40 درصدش متعلق به وبیمه میشه. قسمتی از پروژه میدان شهدا مشهد توسعه عمران هم به شهرداری مشهد واگذار شده. این دو پروژه 100 درصد تکمیله. شمایی که اینجوری مینویسی اصلا میدونی میدون شهدا مشهد کجاست؟ پروژه آفتاب کنار پروژه گلستانه توی منطقه 22. رفتی قیمت بگیری ببینی چنده؟ رفتی ببینی تا حالا بالای 80 درصدشو فروختن. فقط بلدید توی صف بخری و توی صف هم بفروشی
بهرام خان شیرازی
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
سلام ...
ممنونم از بورس نیوز که حامل وحامی اخبار از واقعیات تلخ بازار سرمایه لست ...
پیگیری حقوقی مساله توسط تعدادی از سهام داران توسط مراجع ذی صلاح و طرح شکایت به سازمان کلید خورده است ...
فساد در چنین نمادی بی حرمتی به وجاهت و ابروی بورس کشور است ...
ıldırım
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷
*وَمَن يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ*
سهامدار
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹
حتی با فریب کاری الان در 140 تومان سهم ریسکی ندارد و حقوقی باید حمایت کنه که متاسفانه بجای حمایت در روز بازگشایی سهم را صف فروش کرد
میرزایی
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴
با تشکر از رسانه بورس نیوز
روح الله لطفی
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵
آخرش نفهمیدیم سود وبیمه به ازای هر سهم در پروژه گلستان چقدره... لطفا پیگیری کنید ... چرا مدیران باید بتوانند به این راحتی دروغ بگویند؟
حمید
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶
اين سهم همه چيش مشكوكه
خريدهاي مليوني قبل از مجمعش
اون از وضع برگزاري مجمعش
اون از دلايل چند ماه بسته بودنش
اين از گزارش که بدون در نظر گرفتن سود مجتمع گلستان دادن
اين از روز باز شدن که مرده بود شنبه گزارششو بده که تو بازار + ديروز باز بشه
اين از حجم سهام شناور که 79% زده ولي سهامداراي بالاي 1% رو حساب کني جمعشون 33.8% ميشه يعني 112.8% سهام دار دارد!!!!!
اين از حقوقي هاي بي خيرو بركت که عوض حمايت دستشو گذاشته رو فروش

اعلام کردن شركت بايد درباره گلستان شفاف سازي کنه که کرد پس چرا گير ندادن که اين شفاف سازي رو تو گزارشاش بياره؟
ديگه آدم نميدونه که قسم حضرت عباس "ع" رو باور کنه يا دم خروس
امیر
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
من تو صنعت بیمه کار می کنم و رشته تخصصیم هم بیمه هست.بیشترین فساد تو صنعت بیمه هست.واقعا ناپاکه.....
مسعود
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
ممنون از اطلاع رسانی . خیلی ها رو بدبخت کردن و این واقعیته . . . باید سازمان و شرکت جوابگو باشه .
حسن
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
از قبل شنیدیم که میگن نون حلال کم به دست میاد پس راسته . آخه چجوری دلشون اومد به این شکل مشکلات شرکتشون رو حل کنند ... من به شخصه نمی گذرم از مدیرانش . از...... خدایا کمکون کن

خدایا امام زمان رو برسون اینا تو روز روشن دارن دزدی می کنن .
علي
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵
ضمن تشكر از حمايت از حقوق سهامداران خرد به اطلاع ميرساند بيمه مركزي به عنوان سهامدار عمده به همراه مديران شركت و ساير بيمه اي هاي سهامدار بايد در مورد اين دستكاري قيمت پاسخگو باشند.
رحمان
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
سلام من یکی از سهامداران این شرکت هستم و با مطالعه در خصوص داراییهای شرکت و با علم به این موضوع که در آینده سود خوبی از فروش سهام عاید اینجانب می شود اقدام به خرید در قیمت 185 تومان کردم ، البته ناگفته نماند گزارشهای سهامداران حقوقی در این خصوص مزید برعلت شده و عزم اینحانب را جهت خرید دو چندان کرد ولی فعالیتهای عجیب سهامدار حقوقی در خصوص عرضه زیاد سهم که منجر به سقوط ارزش این سهم گردید باعث ضرر 40% تا این برهه زمانی برای بنده نموده است . با توجه به سکونت اینجانب در جنوب و عدم دسترسی به مدیران این شرکت(شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه) توانایی مراجعه و احقاق حق ندارم و خواستار برطرف شدن این مشکل و برخورد قانونی با صاحبان حقوقی این سهم می باشم . در ضمن تماسهای تلفنی صورت گرفته نیز به هیچ وجه من الوجوه که با امور سهام این شرکت حاصل می شود نیز بدون جواب مانده است خلاصه اینکه سهامدار حقوقی ارزش دارایی سهام اینجانب را به نصف رسانده و فریادرسی هم نیست >>>>> یاعلی
علی
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶
بهتر است مدیران شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه نسبت به ارائه راهکارهای جبران خسارات سرمایه گذاران اقدام و عملی نمایند بنده با توجه به اطلاعات داده شده سرمایه گذاری نموده ام و حدود 50 میلیون تومان در این سرمایه گذاری متضرر شده ام . درصورت عدم اقدام مدیران نسبت به حمایت از سهم بنده به اتفاق دوستانی که سرمایه گذاری نموده اند شکایت و پیگیری قضایی خواهیم کرد .
حامد
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
خیلی نا کار آمد است . من با کلی ضرر فروختم......
ناظر بازار هم وجود ندارد..
بهزاد
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹
شرم به این مدیران و این شرکت. این مصداق بارز کلاهبرداری و کسب مال حرومه.
كريم
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳
كاملا درسته
مديران وبيمه با پول همين سهامداران اين ساختمان گلستان خريدند
نمك خوردن و نمكدون شكوندن
جواد
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳
اقا از وذی یه پیگیری گنیذ بیچاره شذیم
ک
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳
خدا این ... ور داره که یه قوم راحت شوند تورا به خدا بورس نیوز از این تیترهای نیشدار بزن بلکه اتفاقی بیفته
علی احمدی
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
بورس نیوز لطفاً راهنمایی نمایید که چگونه سهامداران خرد میتوانند از وبیمه شکایت کنند چرا که مطلب فوق کاملاً صحیح میباشد ؟
حسین
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&باعث بد بختی ما سهامداران وبیمه...فقط فقط سازمان بورسه....چرا 4 ماه نگذاشت باز شه....؟؟/چرا با این گزارش بچه گانه بازش کرد.....سازمان بورس با سفته بازان دست به یکیه&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
حسین
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶
&&&&&&&&&&&&&&مدیران و کارکنان با شهامت بورس نیوز...به خداوندی خدا با حمایت از سهامداران خرد بهشت را برای خودتان وخانواده هایتان به ار مغان آوردید...تنها سایتی که شهامت داره و درد دل ما سهامداران بی کس را انعکاس میده...شمایید...خداوند حافظ شما و خانواده شریفتان باشد...به خدا که شیر پاک خوردید...شما را به قرآن دپیگیر باشید..هزینه درمان مریض آوردیم به امید کسب روزی این سازمان و مدیران شرکت بیچاره مان کردند&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
محسن
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷
دوستان حالا که کار از کار گذشته بیایید خودمون یه کاری کنیم خواهشا خواهشا خواهشا اصلا فکر کنید سهمی به نام وبیمه ندارین چند روز تو صف فروش نرید تا معاملات سهم روان بشه بعد از اون اگه خواستین بفروشین خواهشا .......
نادر
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳
این سرمایه گذاری گل گهر و اون شخص حقیقی که 16 میلیون سهم هر کدام خریدند روی 200 هم خرید داشتند با چه استدالی بوده.... لطفا جواب بدن
سعید
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
با تشکر از بورس نیوز به خاطر اطلاع رسانی که انجام دادند امیدوارم که همچنان پیگیر این موضوع باشند تا حقوق سهامداران حفظ گردد من در این سهام بدلیل درغ های مدیران این شرکت کذایی خیلی ضرر کردم و افسردهگی گرفتم....
مهدی
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
بیمه مرکزی سهام مدیریتیش رو به صورت خرد توی بازاری که این آقایون مسوولشن فروخته بعد شما از همین آقایون توقع دارین که با مدیران وبیمه برخورد کنه؟؟؟اگه بخان برخورد کنن که اول از همه خودشون پاشون گیره که همچین تخلف بزرگی رو اجازه دادن انجام بشه . بقیه شرکتا 1 درصد سهام میخان بفروشن 100 جا اگهیش میکنن اینا 60 درصد شرکت رو فروختن سازمان هم هیچکاری بهشون نداشت
ک
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸
خدا کنه رهبر عزیزمان از تالار حافظ هم دیدن کنه که شاید پا قدمشون مبارک باشه و این نحسی از کل بورس بره
ترنم
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹
با تشکر از بورس نیوز
فقط امیدوارم مسئولین رسیدگی کنن و حق حقیقی رو از حقوقی ظالم بگیرن
d
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹
من که خیلی از پولم رفت تو این سهم ولی با شناختی که از مملکت دارم به نظرم برا بررسی بهتر بدین به عضو افتخاری مجمع تشخیص مصلحت نظام دکتر احمدی نژاد رای ما رو پس بده... اها نه سهممونو. یا حقمونو... حالا خدا کنه مدیراش اعدام نشن بنده خداها... زن و بچه دارن
حسین
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
سهامداران شریف وبیمه$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$لطفا اعتراض خود را به سازمان...شرکت وبیمه و هر جا که میتونید برسونید...حتی وزیر اقتصاد رییس جمهور........$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
سهامدار وبیمه
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
"وبــــــــیـــــــــمه" به حیاط خلوط مدیران زحمتکش بیمه ای تبدیل شده .... با پول سهامداران و ندادن سود و ذخیره کردن آن و بودجه بیت المال افتادند تو کار ساخت و ساز و پول تپل به جیب می زنند.

آقـــــــا اگه شرکت نمی خواهد پروژه ها و شرکتهای زیر مجموعه اش را شفاف سازی کند از بورس اخراجش کنید تا باعث ضرر و زیان سهامداران خرد نشود.

عدم واکنش سازمان بورس به تخلفات مدیران "وبیمه" شائبه همدستی با آنها را به همراه دارد.
ياحق
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
بسمه تعالي
ناظر بورس......
آرش
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱
اطمینان دارید الان راست میگند؟
حمید
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
بورس نیوز ممنوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن ازتون دستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتون درد نکنه یکی پیدا شدحرف دل مارو به گوش مسولین بورس برسونه بورس نیوز مچکریمممممممممممممممممممممممم
علی
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
مدیر سرمایه گذاری این شرکت طی گزارشی اطلاعات غلط به سهام داران داد .واقعا باید به حال شرکتی که مدیر سرمایه گذاریش نمی دونه که خالص دارایی واقعی شرکت چقدر هست (و بدون احتساب سهم مشارکت دارایی های شرکت را اعلام می کنه)تاسف خورد البته شاید هم دانسته اینکار را کرده.
عبدالحسین کرمی
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
با تشکر از بورس نیوز متاسفانه عدم شفاف سازی و پیگیری بموقع سازمان بورس باعث شد که نماد این سهم پس از برگزاری مجمع مدت سه ماه متوقف گردد و سرمایه سهامداران بلوکه شود. وکماکان هیج مرجعی پاسخگوی حقوق حقه سهامداران نیست.
ناصر
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲
با سلام . متاسفانه همه مطالب ذكر شده درسته.اما چيزي كه درست تره اينه كه در كشور ما " گر حكم شود كه مست گيرند در شهر هر آنكه هست گيرند " . خدا هم اين مردم رو بخاطر اعماشون فراموش كرده.
آرش
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲
با سلام منم مثل همه بدبخت شدم توروخدا یکی کمک کنه تورو خدا یکی درست نظارت کنه قسم بخدا که فردای قیامت باید جوابگو باشید البته اگه اعتقادی واستون مونده
علی
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
اگه دنبال واقعیت می گردید واقعیت این هست که مدیرعامل سابق شرکت و مدیر سرمایه گذاری شرکت یا از روی عمد یا از روی نادانی اطلاعات غلط به بازار دادند و البته دلالها هم از این مساله سو استفاده کردند ولی اگر سهامداران عمده سهم را عرضه نمی کردند سهم تا 400 بالا می رفت و الان تا 150 افت می کرد که در اینصورت ناراضی خیلی بیشتر می شد .وقتی سهامدار عمده عرضه سنگین می کنه یعنی به این قیمت اعتقاد نداره ولی مردم بازهم می خرند.البته سهامداران عمده هم تقصیر دارند که این مدیران نالایق را انتخاب کرده اند .کسی که در پذیره نویسی سهام این شرکت سهامش را خریده کاملا در ضرر در مقایسه با شرکتهایی نظیر وامید ، ومعادن و وسپه اینها چه ثروتهایی را به سهامداران خود ایجاد کرده اند وبیمه چه شاهکاری کرده.
عباس
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲
سلام
پنهان کاری مسوولین وبیمه بر همه آشکار است و خواجه حافظ شیرازی هم مطلع شده اما این ناظر بورس و مدافعین حقوق ما متوجه نشده اند.
مدیران ، مسوولین ، دود این بی اعتمادی فقط برای ما سهامداران نیست... دود این فضاحت به چشم شما هم خواهد رفت... واقعا سرنوشت افراد مشابه را نمی بینید... بغیر از خدا دیگر پناهی نداریم... واگذار خودتان و زن و بچه تان به خدا.....
علی
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶
با سلام . امیدوارم این شکایت ها نتیجه بخش باشه و در مورد پروژه های شرکت اطلاع رسانی دقیق صورت بگیره و همه سهامداران به حق خودشون برسن.
mmmmmmmmmmm
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳
ممنون از اطلاع رسانیتون امیدوارم پیگیر حق سهامدار خرد باشید
پولی که به سختی بدست اومد ظرف چند ثانیه به باد فنا رفت
عبدلی
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷
با سلام
لطفا یک گزارش از شیران و آکنتور تهیه کنید. که در ..... سرآمد وبیمه هستند
امیر
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲
دوستان هیچ کس به داد من و شما نمی رسه جز خودمون
همه ما الان تو ضرریم پس یاید باهم هماهنگ باشیم و صف فروش نرویم
وحید
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲
پروژخ گلستان رو طعمه کردند برا نوسان گیری !!!!!!!!!!!!!!!!
خدا ازشون نگذره
علی
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷
به نظر من شرکت و مدیراش تو این قضیه تقصیری ندارند.سهامداران عمده مقصر اصلی اند که سهم را فروختند و در رفتند.تقصیر ما سهامدارهای خرد که به بیمه مرکزی و بیمه البرز و ... اعتماد کردیم.
بابک
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴
دقیقا تیترتون در این مورد بسیار مناسب بود با اینکه سهامدار این شرکت نیستم اما عدم برخورد با این شرکت از طرف سازمان بورس جای بسی شگفتی داره!!!!!!!!!!
احمديان
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
سهامداران محترم حداقل هم خودتان هم به بقيه بگيد سهامهارو براي فروش نزارند كه اين جو منفي كم بشه
مسعود
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
ممنون از بورس نیوز . اما قضیه پنهان کاریه . چون 75 درصد سهام شرکت دست مردمه . دارن پنهان میکنن . دارایی ها - سرمایه شرکت - سرمایه گذاری هاش - پروژه هاش - شرکت های تحت تملکش و سودش وووو..... همه و همه در مقابل ارزش و قیمت ناچیز سهم از زمینه تا آسمان .باید مسولین این قضیه رو به جد پی گیری کنن .
محمد
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
سلام سازمان بورس خواهشا یک کاری بکنه تمام سرمایمون رفت...
علی
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷
سازمانهای نظارتی کجایند ؟به بورس کی یاید نظارت کنه؟فلوله را قبل از ظهر گذاشتند 12 درصد مثبت بخوره بعداز ظهر اطلاعیه شفاف سازی گذاشتند که سود نداره از فردا شروع کرد به پایین آمدن اگه زاست می گفتند چرا اطلاعیه را قبل از ظهر نزاشتند تا مردم بد بخته سهم را حداقل 12 درصد بالا نخره؟!!!
علی
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
سازمانهای نظارتی کجایند ؟به بورس کی یاید نظارت کنه؟فلوله را قبل از ظهر گذاشتند 12 درصد مثبت بخوره بعداز ظهر اطلاعیه شفاف سازی گذاشتند که سود نداره از فردا شروع کرد به پایین آمدن اگه زاست می گفتند چرا اطلاعیه را قبل از ظهر نزاشتند تا مردم بد بخته سهم را حداقل 12 درصد بالا نخره؟!!!
مرتضی
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰
اقا اقا این کارو نکن
علی مهر
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶
من موندم اینهای که اعتراض میکنن موقع مجمع کجا بودن.?اخه ازین 75% حقیقی شاید 5% هم تو مجمع نبودن. پیدا کنید پرتقال فروشو.به نظر من اینها واسه این سهم برنامه ها دارن.
حسین
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷
ننگ بر شما
مجید
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۹
رفتار بیمه آدمو یاد این ضرب المثل میندازه که یه دیوانه یه سنگو میندازه تو چاه صدتا عاقل نمیتونن درش بیارن. بیمه هم فکر میکنم اصلا نمیدونه هدفش چیه از این کار فقط اول صبح یه صف سنگین درست میکنه بعد میشینه تماشا میکنه بدون اینکه حرکتی انجام بده در واقع بنظرم بیماره و دست داره سهامداران عصبی کنه آخه یکی نیست بهش بگه اگه میخوای سهمو بکشی پایین خوب چرا حجمو نمیدی که 4 درصد بخوره واقعا کارشناسام تو این رفتار این حقوقی نادان موندن که هدف این حقوقی بر چه مبناییه اگه میخوای سهمتو بفروشی آخه یکی نیست بگه عقل کل با این صفی که تو درست کردی کسی جرات نمیکنه سهمتو بخره ضمن اینکه اگر از حداقل عقل و شعور برخوردار بودی میتونستی به مرور سهمتو تو درصدهای مثبت بفروشی تاسف آور اینکه بسیاری از سهامداران رفتار حقوقیهارو ملاک خرید و فروششون قرار میدن ما حقوقیهای نادان تو بورس زیاد داریم که هیچ عقل و منطقی پشت خرید و فروشهاشون نیست مثل همین بیمه...
میلاد
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸
باعث بیچاره شدن بنده شدند در حال حاضر 17000000 هفده میلیون تومان در ضررم .
محمد
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۳
مدیر واتی هم یک زمانی با وعده فروش شیران من و دوستانم را به خاک سیاه نشاند.
اینها خرابکار هستند. فیلم حمله به وال استریت رو نگاه کنید!!
AMIR
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۸
چه فایده ای داره این حرفا.بخدا به جایی نمیرسیم.اینا .... از این حرفا هستن.اصلا چرا ناظر بازار اجازه باز شدن داده بدون شفاف سازی.بفهمید که همشون از ی جا دارن نون میخورن.
حمید
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱
چه کسی پاسخگوی این همه ضرر ما حقیقی ها بخاطر اطلاعات غلط شرکت به ما هست؟
ابوالفضل
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹
مگه این مملکت صاحب نداره کسی نیست که بیاد به داد مابرسه
حالا شما بگین بیاین تو این بازار سرمایه گذاری کنین
سعید
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۴
با سلام ٰ یک عده... در بعضی شرکت ها جمع شده اند و با خبر سازی و شایعه قیمت ها را بالا و پایین میبرند و یک عده سهامدار خرد را بدبخت میکنند . دولت اگر به مردم جهت سرمایه گذاری در بورس توصیه میکند ٰ باید جلوی این تخلفات روشن را بگیرد و مسببان را به سزای عمل.... برساند . ممنون از این سایت که خبر رسانی میکند .
دربدر
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۸
اینجا ایران است دوستان
یونس
جمعه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۷
... خدا بر شما که پول مردم بدبخت رو راحت ..... من تازه ازدواج کرده بودم و گول دلال بازی شما رو خوردم. بخورید. نوش جان. اما من که حلال نمی کنم. به درگاه خدا واگذارتون می کنم. کار دیگه ای از دستم بر نمیاد.
حسن
جمعه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
ميران وبيمه انسانهاس .... هستند كه با سرمايه وآبروي مردم بازي ميكنند.
روزي ميرسه نوبت بازيشون تموم ميشه و بايد پاسخگو باشند.
علی
شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۱
خدایا خودت به داد سهامداران بیچاره (وبیمه) برس .سپاس از بورس نیوز