بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
کد خبر : ۱۳۱۱۴۸
 یک نماینده اصولگرای مجلس گفت: برخی نمایندگان تندرو فکر می‌کنند پس از رای عدم اعتماد به فرجی‌دانا، مجلس دست‌شان افتاده و هر کاری که بخواهند می‌توانند انجام دهند ولی رییس‌مجلس در جلسه روز گذشته نشان داد که مجلس همچنان با اراده اکثریت اداره می‌شود و مردم از این نظر خیالشان راحت باشد.

سیدهادی حسینی گفت:‌ در ملاقات سال اول مجلس نهم با مقام معظم رهبری ایشان تاکید داشتند که نمایندگان احترام یکدیگر را حفظ کنند و سخنان ناشایست در مجلس بیان نکنند ولی متاسفانه برخی نمایندگان مسائل سیاسی را بر مسائل اخلاقی مقدم می‌دانند و گویا فراموش کرده‌اند که پیامبر اسلام (ص) که داد تبعیت از ایشان را بلند کرده‌اند، همواره به دنبال پیاده کردن مکارم اخلاق بود.

نماینده مردم قائمشهر تصریح کرد: بنده بسیار تلاش می‌کنم در مجلس ماده‌ای رای بیاورد یا برای رای اعتماد وزراء موفقیتی حاصل شود، در تمام این امور کار خودم را انجام می‌دهم و با تخریب دیگران اهدافم را دنبال نمی‌کنم، همه نمایندگان باید چنین اخلاقی داشته باشند نه این که برای رسیدن به یک هدف به فرد یا مجموعه‌ای توهین کنند.

حسینی با تاکید بر این که نمایندگان تندرو مجلس باید حقوق همه نمایندگان را رعایت کنند، گفت: این نمایندگان باید به حفظ شان و جایگاه مجلس توجه جدی داشته باشند، نمایندگان یک استان شخصیت آن استان و نمایندگان مجلس شخصیت یک ملت را نشان می‌دهند.

وی با تمجید از نحوه اداره جلسات مجلس توسط علی لاریجانی افزود: رییس مجلس شورای اسلامی جزو افرادی نیست که بتوان به راحتی عملکردش را زیر سوال برد، ایشان جزو بهترین‌های مجلس برای ریاست است، برخورد روز گذشته برخی از نمایندگان با لاریجانی شان این نمایندگان و شان مجلس را زیر سوال برد.

یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت، حاشیه سازی‌های نمایندگان تندرو مجلس را موجب تلف شدن وقت مجلس دانست و افزود: 297 نماینده حاضر در مجلس یعنی کل ملت ایران. اگر وقت این نمایندگان به دلیل حاشیه‌سازی‌های تندروها از بین برود در حقیقت وقت کل ملت ایران از بین رفته است و به هیچ عنوان قابل جبران نیست. 
  
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳
اگر شما از تندروها حمایت نمی کردید الان فرجی دانا به کارش ادامه میداد