{mosimage}جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شركت كمك فنر سازي ايندامين با دستور جلسه استماع گزارش هیات مدیره ، بازرس و حسابرس قانونی شرکت ، بررسی و تصویب ترازنامه و سود وزیان ، انتخاب بازرس قانونی و تعیین روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی های شرکت با حضور 89 درصد ازسهامدار شركت برگزار شد .

"> مجمع ، صورتهاي مالي ايندامين را تصويب كرد

بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۵۳

{mosimage}جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شركت كمك فنر سازي ايندامين با دستور جلسه استماع گزارش هیات مدیره ، بازرس و حسابرس قانونی شرکت ، بررسی و تصویب ترازنامه و سود وزیان ، انتخاب بازرس قانونی و تعیین روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی های شرکت با حضور 89 درصد ازسهامدار شركت برگزار شد .

کد خبر : ۱۳۳۴۲

مجمع ، صورتهاي مالي ايندامين را تصويب كرد

{mosimage}به گزارش خبرنگار بورس نيوز-جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شركت كمك فنر سازي ايندامين با دستور جلسه استماع گزارش هیات مدیره ، بازرس و حسابرس قانونی شرکت ، بررسی و تصویب ترازنامه و سود وزیان ، انتخاب بازرس قانونی و تعیین روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی های شرکت در ساعت 30/10 صبح روز یکشنبه 12 خرداد 87 در محل قانونی شرکت واقع در کیلومتر 14 جاده مخصوص کرج به ریاست جناب حیدری و دو ناظر جناب آقایان مهندس بذرپاش و خسرو شیرزاد اصفهان با دبیری دکتر محمدرضا بابایی در حضور 89 درصد از سهامدار شركت برگزار شد .

فعالیت اصلی شرکت

موضوع فعالیت شرکت ، طبق ماده 3 اساسنامه ، عبارتست از تولید و ساخت انواع کمک فنر خودروهای سبک ، نیمه سنگین و سنگین و انواع کمک فنر مورد نیاز در وسايل خانگی ، وسایل ورزشی و وسایل صنعتی و غیره و تولید قطعات یدکی مربوطه و فروش این فرآورده ها وانجام هر نوع سرمایه گذاری و عملیات صنعتی ، بازرگانی و خدمات و انجام صادرات و واردات این فرآورده ها و قطعات مربوطه و واردات هر نوع ماشین آلات مورد نیاز و خرید دانش فنی مربوطه و مبادله دانش فنی موجود به موجب پروانه بهره برداری شماره 342018 مورخ 8/8/1355 که توسط وزارت صنایع و معادن صادر شده .

بهره برداری از کارخانه شرکت با ظرفیت 500 هزار واحد در تاریخ 27/6/1355 آغاز شده است . متعاقبا به موجب پروانه شماره 324625 مورخ 10/11/1373 ظرفیت سالانه در دو شیفت به تعداد 700 هزار عدد افزایش یافت و در حال حاضر با توجه به پروانه بهره برداری شماره الف 38070/01 مورخ 18/10/ 1384 وزارت صنایع و معادن ایران ظرفیت سالانه شرکت 850 هزار عدد می باشد .

اهم فعاليتهاي انجام شده

1- انعقاد قرارداد اخذ دانش فنی ازیک شرکت تراز اول تولید کننده کمک فنر اروپایی و تاسیس Joint Venture با شرکت مذكور به منظور رفع مشكلات کیفی و ايجاد آمادگی برای تولید کمک فنرهای خودرو 90L و سایر خودروها

2- خرید ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز به منظور جایگزین ماشین آلات فرسوده و قدیمی ، افزایش ظرفیت موجود و فراهم نمودن امکان تولید کمک فنر متناسب با تکنولوژی روز جهانی

3- افزایش سلول های مونتاژ جهت تولید کمک فنر 90L ، تقویت واحدهای مهندسی و تحقیقات و تضمین کیفیت

4- به حداکثر رساندن استفاده از ظرفیت های ساخت خارج از شرکت .

5- تکمیل امکانات تست محصولات

6- بهبود روش های تولید ، کاهش میزان ضایعات و افزایش بازدهی نیروی انسانی

7- افزایش بهره و ري عوامل تولید و استفاده بهینه از مجموعه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری

8- ارتقای توانایی های مدیریتی و سازماندهی

9- تحقق اصل آموزش مستمر و فراگیر در تمام سطوح شغلی و به کارگیری امکانات و قابلیت های آموزشی کشور

10- ایجاد و تقویت سیستم های تمرکز ، پردازش و استفاده از اطلاعات

11- بهبود مجموعه سخت افزاری موجود

12- ارتقای توان تحقیقاتی با استفاده از سیستم های کارآ در این زمینه .

13- توجه کافی و لازم به کیفیت و مرغوبیت کالا و تنوع بخشی به محصولات به منظور اختصاص سهم بیشتری از بازار شرکت کمک فنر ایندامین ( سهامی عام ) .

اعضای هیات مدیره

محمدرضا بابایی، عضو هیات مدیره (مدیرعامل)

محمد حیدری ، رییس هیات مدیره ( عضوغیر موظف )

سعید مدنی ، نایب رییس هیات مدیره (عضوغیر موظف )

غلامرضا دفتری بشلی ، عضو هیات مدیره ( عضوغیر موظف )

کلیات

شرکت کارخانجات کمک فنر ایندامین (سهامی عام ) در تاریخ 16/6/1349 به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شده و طی شماره 14169 در مورخه 16/6/1349 دراداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده و تاریخ 8/8/1375 به شرکت سهامی عام تبدیل و در تاریخ 18/12/1375 در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شده است و نام آن از تاریخ 26/12/1375 درتابلو بورس درج شده است . طبق مصوبه مجمع عمومی فوق العاده شرکت در تاریخ 16/11 1380 نام شرکت درماده دواساسنامه به شرکت کارخانجات کمک فنر ایندامین سایپا سهامی عام تغییر یافته است .

شرکت در تاریخ 25/12/1358 مشمول بند (ج) قانون حفاظت و توسعه صنایع ایران شناحته شده و ازتاریخ 28/12/1358 اداره امور آن به هیات مدیره منتخب سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران واگذار گردیده و در آذر ماه سال 1367 با پرداخت بدهی معوقه بانکی و رای هیات 5 نفره از مشمول بند(ج) قانون مذکور خارج و به سهامدارن آن واگذرا شده است . در حال حاضر شرکت کمک فنر ایندامین جزو واحدهای تجاری فرعی شرکت سایپا ( سهامی عام) است. مرکز اصلی شرکت در تهران کیلومتر 14 جاده مخصوص تهران – کرج می باشد .

موجودی مواد و کالا

موجودی مواد و کالا به كل بهای تمام شده یا خالص ارزش فروش تک تک اقلام و گروه های اقلام مشابه ارزشیابی می شود . در صورت فزونی بهای تمام شده نسبت به خالص ارزش فروش ، مابه التفاوت به عنوان ذخیره کاهش ارزش موجودی شناسایی می شود. بهای تمام شده موجودی ها با به کارگیری روش های زیر تعیین می گردد.

نوع موجودی روش مورد استفاده
مواد اولیه میانگین موزون متحرک
کالای در جریان ساخت اولین صادره از اولین وارده
کالای ساخته شده میانگین سالیانه
قطعات ولوازم یدکی میانگین موزون متحرک

سرمایه گذاری ها

سرمایه گذرای های بلند مدت به بهای تمام شده پس از کسر هر گونه ذخیره بابت کاهش دائمی در ارزش هر یک از سرمایه گذاری ها ارزشیابی می شود . درآمد حاصل از سرمایه گذاری های بلند مدت هنگام تحقق ( تصویب سود توسط شرکت سرمایه پذیر ) شناسایی می شود .

دارایی های ثابت مشهود

دارایی های ثابت بر مبنای بهای تمام شده در حساب ها ثبت می شوند و مخارج بهسازی و تعمیرات اساسی که باعث افزایش قابل ملاحظه در ظرفیت یا عمر مفید دارایی های ثابت و یا بهبود اساسی در کیفیت بازدهی آنها می گردد به عنوان مخارج سرمایه ای محسوب و طی عمر مفید دارایی های مربوط مستهلک می شود. هزینه های نگهداری و تعمیرات جزیی که به منظور حفظ یا ترمیم منافع اقتصاد مورد انتظار واحد تجاری از استاندارد عملکرد ارزیابی شده دارایی انجام می شود . هنگام وقوع به عنوان هزینه های جاری تلقی و به حساب سود و زیان دوره منظور می گردد .

{mosimage}

{mosimage}

اشتراک گذاری :
ارسال نظر