بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵
در گفتگو با مدیر مالی شرکت عنوان شد:

بررسی وضعیت سودآوری "دکوثر" تا پایان سال جاری

در راستای حفظ سهم خود در بازار فروش محصولات ارایه تخفیف در قیمت نهایی کالا را در دستورکار قرار دادیم که این امر منجر به کاهش سوددهی شرکت و در نهایت ایجاد تعدیل منفی سود حدود 6 درصدی در سود پیش یبنی شده هر سهم است.
کد خبر : ۱۳۹۹۵۱
نویسنده :
محمدآموخته
شرکت داروسازی کوثر، پیش بینی درآمد هر سهم در سال مالی جاری را 637 ریال برآورد کرده بود که در آخرین گزارش عملکرد 6 ماهه حسابرسی شده با تعدیل منفی سود حدود 6 درصدی مواجه شده است.

در همین راستا، مدیر مالی شرکت داروسازی کوثر در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز در خصوص دلایل تعدیل منفی سود شرکت فوق اظهار داشت: در راستای حفظ سهم خود در بازار فروش محصولات ارایه تخفیف در قیمت نهایی کالا را در دستورکار قرار دادیم که این امر منجر به کاهش سوددهی شرکت و در نهایت ایجاد تعدیل منفی سود حدود 6 درصدی در سود پیش یبنی شده هر سهم است.

امید حجازی در ادامه افزود: شرکت داروسازی کوثر در 6 ماهه اول سال جاری موفق به پوشش 32 درصدی بودجه جدید خود به میزان 190 ریال شده است.

وی گفت: شرکت داروسازی کوثر همچون سابق به دنبال دریافت مجوز افزایش نرخ فروش محصولات خود از وزارت بهداشت می با شد ولی تاکنون هیچگونه اقدامی از سوی وزارت مربوطه انجام نگرفته است.

حجازی به مشکلات تسعیر ارز در واردات بخشی از مواد اولیه "دکوثر" اشاره کرد و گفت: رفع تحریم ها در نحوه فعالیت شرکت های دارویی نیز حائز اهمیت می باشد و در افزایش سوددهی "دکوثر" نیز تأثیرگذار خواهد بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: عمده فروش محصولات "دکوثر" در نیمه دوم سال می باشد که انتظار می رود شرکت مذکور با توجه به نحوه فعالیت، تا پایان سال مالی سود پیش بینی شده خود برای هر سهم را محقق نماید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر