بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
رکوردی دیگر در جهت رکود:

شاخص در مرز 68 هزار واحد

بازار سهام امروز نیز همچون اغلب روزهای گذشته سیر نزولی را برای معاملات امروز خود برگزید و در پی افت اکثر سهام شرکت های بورسی شاخص هرچه بیشتر به مرز 68 هزار واحدی نزدیک شد.
کد خبر : ۱۴۱۵۹۲
نویسنده :
جمشیدی
بازار سهام امروز نیز همچون اغلب روزهای گذشته سیر نزولی را برای معاملات امروز خود برگزید و در پی افت اکثر سهام شرکت های بورسی شاخص هرچه بیشتر به مرز 68 هزار واحدی نزدیک شد.

براساس گزارش بورس نیوز، طی معاملات روز جاری نماگر بازار سرمایه با افت حدود 254 واحدی همراه شد و روند کاهشی ارزش سهام گروه هایی همچون پتروشیمی، بانکی، تجهیزات و خودرو موجب حرکت شاخص در مسیر ورود به یک کانال پایین تر شدند، به گونه ای که نمادهایی همچون "فارس"، "ونوین"، "رمپنا"، "وبصادر" و "خودرو" بیشترین تأثیر منفی را بر این امر گذاشتند و "ومعادن" تنها نمادی است که با روند صعودی قیمت سهام خود سعی در ممانعت از عقبگرد شاخص کل به کانال 68 هزار واحدی کرد و تأثیر مثبت بر این نماگر اعمال نمود. به گونه ای که "ومعادن" بیش از 30 واحد اثر مثبت بر شاخص کل گذاشت.

براساس این گزارش، امروز شاخص فرابورس نیز در مدار نزولی نوسان می کند و با کاهش حدود هفت واحدی در نیمه کانال 775 واحدی قرار دارد، به گونه ای که "مارون" با حدود یک واحد افزایش، تنها نمادی است که اثر مثبت بر شاخص کل فرابورس اعمال کرده است.


اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
جناب آقای دکتر فطانت با "برنامه تولید انبوه" خود، که وعده داده اند، این مشکلات را حل خواهند کرد انشاالله. با تشکر
ناشناس
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
آقا محسن تا آقای فطانت که شما میفرمایید...به خودش بیاد .... بیچاره شدیم.......در ضمن بزک نمیر بهار میاد خمبزه با خیار میاد...
ناشناس
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
دادا با ایشالا ماشالا کار درست نمیشه
ناشناس
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
ما رکورد زدیم!ما،رکورد زدیم!
جلال
United States of America
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
توروخدا بس کنید مسولان توروخدا باعث مرگ ما نشید دیگه بسمه دیگه از این ورا رد نمیشم واقعا فهمیدم که هیچ برنامه اقتصادی ندارین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
تبریک میگم دست اقایان درد نکنه که مارو به خاک سیاه نشوندید تا شما بخواید بجنبید و یه کاری انجام بدین کل سرمایه ما به باد رفته فعلا بشینید صبحانه کاری بخورید
ناشناس
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
من به شما اطمینان میدم که خود شما فردا صف اول انتخاباتی تا یکی دیکه مثل اینها را انتخاب کنی
واقعا که عحب ملتی هستید شماها
ناشناس
United States of America
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
شاخص وارد کانال 68 هزار واحد شد. مررررسی که از بازار حمایت کردید . دست خوش . خسته نباشی آقای فطانت . خسته نباشی آقای طیب نیا . خسته نباشی آقای روحانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
اگر این پیشنهاد را عملی کنید مطمئن باشد تا پایان سال شاخص از مرز 80 هزار واحد خواهد گذشت
1 نماد پالایشی ها را بازگشائی کنید
2 از طریق بانکها اعتبار صحیح و درست بین فعالان بازار توضیح کنید . به فضل خدا موفق خواهید شد امتحان کنید اگر مشاوره بیشتر هم خواستید اعلام کنید بنده در خدمت شما و همه فعالان بازار خواهم بود ..
افشین
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
شما بفکر خودت باش که سرمایه ات نابود نشه نمی خواد به آنها مشاوره بدهی .
بورس روی همه را کم میکند !
ناشناس
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
پالایشی ها کلی بدهی به وزارت نفت دارن. فکر نکنم حالا حالاها باز بشن. بازار کاری به پالایشی ها نداره. به نظر من باید نرخ خوراک پتروشیمی ها رو کم کنند و در عوض مالیات بر درامدشون رو زیادتر کنن. نرخ بهره مالکانه هم همینطور. اینا در اصل خود تحریمی هستن تو این شرایط. از طرف دیگه بیان نرخ سود سپرده ها رو قاطعانه کم کنن. اینجوری بازار بورس دوباره رونق میگیره.
reza
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
بزن دست قشنگه را به افتخار اقایون
باز هم حاج حسن میاد میگه اقتصاد ما از رکود درآمده باز هم میگه رشد اقتصادی داریم توی کشورهای دیگه شاخص بورس دماسنج اقتصادی است اینجا نمیدونم چیه شاید یه چیزی تو مایه های کش لقمه
ناشناس
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
اینجا شاخص دماسنج هواست. الان زمستونه پس باید شاخص بیاد پایین. تابستون هم که کولرها روشن بود!!!
sorena
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
جوووووووووووووون حال میکنم بزارید بیاد پایین غصه هیچیا نخورید بالاخره بعد هر سرازیری سربالایی ام هست جوری شاخص اصلاح مثبتی پیش بگیرد که مسببین این اتفاق که باعث خون دل خوردن خیلی از سرمایه گذارها وفشارهای عصبی به این عزیزان که خط اول اقتصاد سرمایه ای این کشور اهورایی که متعلق فقط وفقط به مردم این کشور هست و پشت قباله هیچ کس و ناکسی نبوده و درطول تاریخ هم اثبات شده شده اند شروع به کندن تک تک موهاشون خواهند کرد.
ناشناس
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
:-)
دوره گرد
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
مویی نمونده بچه
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
اون ومعادن رو هم که بلوک زدن محض رضای شاخص
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
تازه بعد از بازشدن پالايشي ها بازار ديدن داره... راحت 65000 هزار را مي بينيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
خدارو شاهد میگیرم شاخص رو داشتن به زور 69 هزار نگه میداشتن هر کاری کردن نشد دیدن خیلی داره تابلو میشه اینا هنوز دست از این کاراشون برنداشتن باز شاخص رو به طور مصنوعی دستکاری میکنن. رکورد جدید مبارک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
چرا گزارش خودرو نمیاد؟؟
کاربر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
واقعا که ...شوهر من خونه رو فروخت سهام کرد...پارسال خوب بود امسال دایم دعوا داریم نخواستم این سهام بازی رو با این اقتصاد نا پایدار کشورمون...
ناشناس
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
حالا سهام رو بفروشه بره یه خونه دیگه بخره
ناشناس
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
فعلا دیگر نمی تواند خانه بخرد .شاید بتواند لانه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
این رشد اقتصادی 4درصد کاملا مشهود است این اقایان همانهایی نبودند که می گفتند احمدی نژاد امار غلط میدهد اگر رشد اقتصادی 4درصدی واقعیت داشت الان بورس حداقل 4درصد رشد کرده بود نکنه شعبده بازیه نکنه شرکتهایی دیگری توی مملکت هستند که ما ازشون بی خبریم وفقط شما ازشون مطلعید به ماهم بگویید تا لا اقل سهام اونها روبخریم
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
اون ومعادن رو هم که بلوک زدن محض رضای شاخص
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
مهم رکورد زدنه، این که چه نوعیش باشه و بهای اونا چه کسی پرداخت کنه زیاد مهم نیست. آدم باید رکورددار باشه. مگه نه آقایان رکورد زننده؟!
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
روند معاملات روند جوگیر شده طوری که حتی در سهام های خوب سهام داران با دیدن رنگ شاخص اون روز شروع می کنند به فروش با ضرر و این خود باعث افت بیشتر شاخص می کنه
حميدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
بي صبرانه در انتظار دوره بعدي انتخابات رياست جمهوري هستم تا بيشتر از اين به اين دولت زحمت نديم و برن دنبال حرفه اصليشون همون كليدسازي اينها رو چه به فعاليت اقتصادي
تریدر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
دمشون گرم با این حمایتشون دست مریزاد فطانت جان
ممد
Spain
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
بياين سهام پديده رو بخرين همه ي ضرراتون جبران ميشه بسه بورس..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
مچکریم روحانی...!!!
ناشناس
United States of America
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
بورس را هم مجانى مى كنيم............................
ناشناس
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
دمت گرم، گل گفتی
نارون
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
شب خوبی داشته باشین اقای روحانی ،،، راحت و اسوده بخوابین ،،،
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
بازم گیر بده به پدیده!!!
اینم از بورس ۱۵۰م ضرر دادم بس نیست
تا کی سهامداری کنم ؟!
ناشناس
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
یاد خدمت افتادم، تا کی :))))

اره بس ه، دیگه بفروش ببر بزار بانک
خداشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
لطفا زود تر گزارشهای نه ماهه رو روانه بازار کنید اقا ملت بیچاره شدن
سعادت
United States of America
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
زحمت کشیدین با این مدیریتتان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
سلام دوستان و سروران .از یک ماه پیش که به ریاست جمهوری ومجلس نامه زدیم تا الان ارام ارام منتظریم که همه 7 میلیون سهامدار بورس بیایند تا با گرفتن حق خودمان از پالایش وپخش این کشتی عظیم بورس را نجات دهیم تا الان بزرگان و باهوشان بورس که طرح های توسعه ای پالایشگاهها را که خونده اند فهمیده اند چه انقلاب خوبی در پالایشگاهها داره میشه .ما منتظر همه سهامداران از همه صنایع هستیم به امید خدا با پالایشی ها انقلابی خواهد شد که تا سالها همگان به نیکی یاد خواهند کرد.یا علی
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
احمدی نژادکجایی
رضا
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
تمام بدبختی های کشور و نابودی زیرساختهای اقتصادی از همین آقای احمدی نژاده . لااقل بگو کجایی که یک درصد از 700میلیارد در آمد نفت رو بیاره توبازار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
صعود بورس ظاهری و صوری بود ، سقوط ان طبیعی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
به نظر من روش اقتصادی این دولت برای کنترل تورم آب کردن سرمایه های مردم به هر روشی می باشد ، یکی از کارهای این دولت تشویق مردم به ورود در بورس در قله 89 هزار واحدی بود ، با این کار سرمایه خیلی از افراد را نصف کرد ،( کاری به شاخص ندارم مقایسه قیمت سهامها در دی پارسال و هم اکنون ) مطمئن باشید تا زمانی که این دولن روی کار است اجازه رشد قیمتی به سهامها را نخواهد داد و تنها در حد شعار عمل می نماید ، با باز شدن پالایشی ها شاخص در محدوده 59000 واحد شاید رام شود. هیچ توصیه ای به خرید سهام ندارم ( بخصوص با رسزش قیمت نفت ) چراکه دولت مجبور می شود که بازهم این کسری ها را از جاهایی مثل انداختن سهام در بازار سرمایه و یا فروش دلار درقیمت های بالا تامین نماید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
آقا تا کی باید بشینیم این اختلافات وبی تفکری هارو ببینیم؟ازقدیم گفتن شکم سیر از گشنه خبر نداره واقعا دیگه اینجا شاهدیم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
رئیس جمهور های ایران بیش از آنکه بنیان علم اقتصاد داشته باشند دارای افکار سیاسی اونهم موج سواری هستند. این روزها آقای روحانی باید شرمنده باشد . زیر افرادی از دعوت ایشان به سرمایه گذاری در بورس اعتماد کردند . الان سرکایه چنین افرادی به کمتر از نصف رسیده . آیا ایشان ذره ای به عواقب رفتار خودشان اندیشیده اند
ناشناس
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
اینها اصلا فکر نمی کنند تا فشار به مغز و اعصابشان نیاید تا شما را به راه راست هدایت کنند مثلا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
خوابیم یا بیدار:
اگر دقت کرده باشین دیروز تمام لیزینگی ها صف وتو حد اکثر قیمتی معامله میشدن .امروز همشون تو حداقل قیمت منفی؟؟!!!!!!بیشترعرضه هم مال ما حقیقی ها بود.جدا بعضی ها نمدونن که از بازار چی میخوان.دیروز تو صف خرید میشنن امروز همون سهمو تو صف فروش میزارن!!!!!
بیایید اول تکلیف خودمان را روشن کنیم با احساسات چیزی درست نمیشه.تا رنگ قرمز بازار را میبینیم فورا نریم تو صف فروش..با دست خود به خودمون و سرمایمون ضرر نزنیم.ما حقیقی ها که به خودمونم رحم نمیکنیم چه انتظاری از دکتر فطانت باید داشته باشیم.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
دوستان اگر یه مقدار با منطق در بورس سرمایه گذاری میکردید و 3 آذر از بورس خارج می شدید این طور پشیمان و نگاه نامیدکننده به بورس نداشتید بنده از سال 85 در بورس سرمایه گذاری میکنم و خیلی از این اتفاق ها را دیده ام و خودم در یک آذر از بورس خارج شدم و حالا منتظر ورود و خرید سهام به قیمت خیلی خیلی مفت هستم
پارسی
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
عزیزبرادر،باتفکر ماکیاولی که نمیشه تومنوبدبخت کنی، من یکی دیگه رو ؛حقوقی ها هم به همه مون بخندند.مگرمیشدروزسومآذر همه باهم خارج بشن
ناشناس
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
منم همین کار رو کردم ولی جند روز پیش خرید کردم، شک ندارم این هفته بازار برمیگرده
منتقد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
من موقعی فهمیدم که این دولت حساب کتاب بلد نیست که دیدم تو هفته پیش که یه روز در میون تعطیل بود اومدند سفر استانی و مرخصی تمامی کارمندا ممنوع شد و برنامه تعطیلات خراسانی ها بهم ریخت.نمیشه از اینا انتظار داشت که مسائل بزرگ اقتصادی رو حل کنند وقتی یه حساب دو دو تا جارتا رو بلد نیستن.
نارون
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
شب خوبی داشته باشین اقای روحانی ،،، راحت و اسوده بخوابین ،،،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
پیشنهاد میکنم سهام پدیده رو بخرید.
اسفند ماه دوران رشد پدیده هستش.
مطمئن باشید
اشنا
Thailand
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
خانه دار بچه دار زنبیل بیار زنبیل اوردی نان خشک دمپای پاره پلاستیک شکسته بیار به جاش سهام پارس خودرو که ماشینهای لوکس تولید میکنه یا سهم خاور که تریلر 18 چرخ تولید میکنه ببر3سهم بده 1عدد ادامسخروس 4 تایی ببرزود بیاید که داره تمام میشه اگر دیر بیاید 13 سهم پارس خودرو باید بدید بجاش چوس فیل ببرید خود دانیدراستی دوستان هیچ فکر کردیدبا فروش چه تا چیپش میشه سهام پارس خودرو را خرید 13 سهم بدی یک بسته کرانچی سرکه ای ببر
پيام
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
برشي كوتاه از اقتصاد ايران در سال 94:
1- كاهش قيمت نفت و كسري بودجه
2- عدم توافق هسته اي و پابرجابودن تحريمهاي جهاني3- ادامه ركود در بازارها
تكليف بورس كاملا روشن است