بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

حركت زيبای هواداران پرسپوليس پس از پایان بازي

کد خبر : ۱۶۶۴۱۲
در پایان دیدار پرسپولیس مقابل سایپا،گروهی از هواداران پرسپولیس به شکلی هماهنگ روی سکوها رفته و زباله های تولید شده را جمع آوری کردند.
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
ای جانم...ایوالله.....این درسته...درود بر شرف تون......
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
من بعنوان یکی از طرفداران استقلال ازشما متشکرم . کار های اینجوری اینقدر باید انجام بشه که همه بهش عادت کنیم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
این به خاطر این که بردند داداش اگه می باختند باید عکس صندلیای شکسته رو میذاشتید.خخخخخخخخخخخخ
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
کار شما آفرین داره البته بهتر که بگیم صد آفرین اما بشرط این که هر نتیجه ای که بدست اومد شما این کار خوب و فرهنگی ادمه بدین
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
آفرین امیدوارم این حرکت زیبا همیشه وجود داشته باشد
باینگانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
نمردیم ویک کار انسانی در ورزشگاه های مملکت دیدیم.
ناشناس
United Arab Emirates
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
سورپرایز شدم! تو استادیوم ادم دیدیم!
الکس
United States of America
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
درود به فرهنگ پرسپولیسی
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
و باز هم یک کار خوب از پرسپولیسی ها...آبی ها که بلد نیستن...یاد بگیرین خخخخ
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
آفرین بر همت و اراده زیبایتان، امیدوارم این کار زیبا جتی در صورت عدم موفقیت تیم هم تداوم داشته باشد و توسط هواداران عزیز سایر تیم ها هم انجام شود. خسته نباشی قهرمان .
salar
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
کارشون خوب بوده
ولی ای کاش اصلا زباله ای ریخته نمیشد که بخوان جمع کنن
پیشگیری بهتر از درمان است