بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
مذاکرات متعددی با یک شرکت تولید کننده رنگ از کشور سوئد که زیر مجموعه یک هلدینگ آلمانی می باشد در خصوص واگذاری سهام "شتوکا" صورت گرفته و توافقاتی نیز در این خصوص حاصل شده است.
کد خبر : ۱۶۶۸۱۲
نویسنده :
یارمحمدی
شرکت توکا رنگ فولاد سپاهان که از زیر مجموعه های گروه توکا می باشد طی چند هفته گذشته با شایعات مختلفی از جمله اعلام آمادگی سهامدار خارجی برای خرید سهام این مجموعه همراه شده است.

در همین راستا مظاهری مدیر عامل شرکت توسعه توکا در رابطه با این موضوع در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز، توضیح داد: مذاکرات متعددی با یک شرکت تولید کننده رنگ از کشور سوئد که زیر مجموعه یک هلدینگ آلمانی می باشد در خصوص واگذاری سهام "شتوکا" صورت گرفته و توافقاتی نیز در این خصوص حاصل شده است.

وی افزود: هنوز زمان انجام این معامله و قیمت پایه هر سهم آن مشخص نشده و به محض نهایی شدن مذاکرات، اطلاع رسانی از طریق سایت کدال انجام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توسعه توکا در خصوص برنامه ها و اهداف این شرکت سوئدی از خرید سهام شرکت توکارنگ فولاد سپاهان گفت: اگر این معامله صورت پذیرد تأثیر قابل توجهی بر عملکرد و فروش "شتوکا" خواهد داشت، چرا که سهامدار خارجی در نظر دارد تا پس از تأسیس یک کارخانه در ایران با همکاری "شتوکا" بازارهای فروش محصولات این مجموعه را گسترش دهد که از جمله این بازارها می توان به دو کشور روسیه و پاکستان اشاره کرد.

وی در خاتمه تأکید کرد: در صورت اجرایی شدن این برنامه علاوه بر این که بازار فروش داخلی محصولات "شتوکا" حفظ می شود، همانطور که عنوان شد بازارهای صادراتی آن نیز گسترش خواهد یافت که این مسأله علاوه بر اینکه بر سودآوری "َشتوکا" اثر قابل توجهی خواهد داشت بر NAV هر سهم سرمایه گذاری توکا نیز تأثیر مثبت می گذارد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
هادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
تا 400میاد پایین بورس نیوز این خبر رو باید وقتی میرسید به این رقم اعلام میکردی حالا بی تاثیره
شهرام
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
شتردرخواب بیندپنبه دانه برادرآرزوهات رولطفا فقط تودلت بیان کن نه بیا اینجابگوتاملت بهت بخندن بایدخواب شتوکای 400 روببینی
مهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
به نظر من 400 هم واسه اين سهم زياده و نمي ارزه
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
این توکا هیچ معلوم ه داره چکار میکنه
امروز کتوکا صف خرید بود شتوکا صف فروش
حتوکا صف خرید بود وتوکا صف فروش
اینا با خودشون چند چند ن !!!
بجای اینکه کتوکا را صف خرید کنی بیا 200 میلیون تومان ناقابل صف شتوکا را جمع کن!!!عجب بابا هیییییییی!!!!
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
عمدا صف فروش میکنند و صف را سنگین تا کل سهم را جمع کنند مثل دوره قبل که هر روز صف فروش ساختگی میساختند این سهم همه نوسانگیرها را پیاده میکنه.
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
بازیگر شتوکا یک نفره با چند کد صف فروش درست کرده بهترین فرصته کسی بخواد 3 درصد سهمو امروز جمع کنه و بازی بازگر شتوکا را به بزنه بعد از این بازی شتوکا اینبار تا 710 تومن و بازی بعدی 1000 تومنه!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
هر بار بورس نیوز زحمت کشیده و خبری را منتشر کرده در مورد سهمی بازیگرا سهمو منفی کردن اما بعدش سهم یه رشد شارپ داشته که در مورد شتوکا هم همین اتفاق خواهد افتاد فعلا فرصت خرید داده