بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
کد خبر : ۱۶۸۳۰۲
معاون وزیر کار با اعلام اینکه یارانه افرادی که بیش از ۳۵ میلیون تومان در سال درآمد دارند، حذف می‌شود، گفت: دولت قصد حذف گسترده یارانه‌بگیران را ندارد.

کبه گزارش اتحادخبر به نقل از ایبِنا؛ احمد میدری با اعلام اینکه دولت قصد حذف گسترده یارانه‌بگیران را ندارد، گفت: دولت هیچ برنامه‌ای برای حذف یارانه ۳۰ میلیون نفر از جمعیت کشور در سال ۹۵ را ندارد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه قانون بودجه امسال، دولت را مکلف به حذف یارانه ۲۴ میلیون نفر از جمعیت کشور کرده بود، افزود: بر اساس این قانون اگر دولت به وظیفه خود عمل نمی‌کرد، تخلف تلقی می‌شد و مشمول مجازات است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه مجلس شورای اسلامی این قانون را اصلاح کرده است افزود: در اصلاحیه مجلس این مجازات برای دولت حذف شد. میدری از حذف بیش از ۲۰۰ هزار نفر از یارانه بگیران تا مرداد امسال خبر داد و افزود: این آمار نشان می‌دهد دولت به هیچ وجه قصد ندارد به‌صورت گسترده از تعداد یارانه بگیران بکاهد.

این مقام مسوول در وزارت کار تاکید کرد: دولت فقط یارانه افرادی را که سالانه بالای ۳۵ میلیون تومان درآمد دارند حذف می‌کند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
افرادی که بیش از ۳۵ میلیون تومان در سال درآمد دارند ؟؟! سرپرستان خانوار ؟؟؟
یارانه بگیر
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
انشااله بعد از انتخابات 96..... همه خذف میشوند فعلا رای مردمو عشق است
سید
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
شما آقایان عادل الان بیش از یکسال هست یارانه بنده را که با چهار سر عایله وبیکارم واعتراض هم کردم بدون محاکمه یارانه مرا قطع کرده اید من از دست شما به خدا شکایت کردم وخواهم کرد بدانید که افرادی را میشناسم که ثروتمند هستند ودر حالذحاضر یارانه آنان برقرار هست
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
دولت هیچ برنامه‌ای برای حذف یارانه ۳۰ میلیون نفر از جمعیت کشور در سال ۹۵ را ندارد یعنی بعد از سال 95 قطع خواهد شد

قانون بودجه امسال، دولت را مکلف به حذف یارانه ۲۴ میلیون نفر از جمعیت کشور کرده بود ... بودجه رو خود دولت می نویسه میده مجلس بعد میگه تقصیر ما نیست

دروغ کلید هر شری است ... پیامبر اسلام
حسین
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
8 ماه ست یارانه خانواده ام را با حقوق بازنشستگی ماهیانه 16.000.000 ریال (سالانه زیر 200.000.000 ریال ) حذف کرده اند . به اعتراضم هم توجه نکردن. به دیوان عدالت شکایت کردم تا ببینم چه میشود .