بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
کد خبر : ۱۶۹۱۴۵

گروه هتل های هما با سرمایه ۱۹۶ میلیارد تومانی به عنوان نخستین هتل در بورس تهران پذیرفته شد و در نوبت عرضه اولیه ۱۰ درصدی ایستاد.


به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، اسماعیل درگاهی مدیر پذیرش اوراق بهادار شرکت بورس درباره نتیجه جلسه امروز هیات پذیرش به سنا گفت: در این جلسه با ورود صنعت هتلداری به بورس موافقت و طی آن گروه هتل های هما با سرمایه 196 میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس پذیرفته شد.
وی با بیان اینکه در پسابرجام صنعت هتل داری با رونق همراه شده و به ندرت اتاق خالی یافت می شود، ادامه داد: گروه هتل های هما شامل 5هتل هما واقع در تهران، شیراز، بندرعباس و دو هتل در مشهد است که در مجموع دارای 788 اتاق و سوییت است. سازمان تامین اجتماعیسهامدار عمده این شرکت بوده و فقط 10 درصد از سهام را در بورس اوراق بهادار عرضه خواهد کرد.
این مقام مسئوب با اشاره به اینکه گروه هتل های هما پیش از این چندین بار توسط سازمان خصوصی سازی آگهی شده، گفت: موفقیت عرضه به شرایط بازار بستگی دارد. به طور معمول در عرضه های خصوصی سازی باید پول زیادی در اختیار خریدار باشد، اما به طور قطع عرضه در بورس اوراق بهادار با توجه به میزان سهام قابل عرضه با موفقیت همراه خواهد بود.
درگاهی ابراز امیدواری کرد فرآیند عرضه سهام گروه هتل های هما در بورس اوراق بهادار هر چه سریعتر انجام شود تا شاهد عرضه سهام نخستین هتل در بازار سهام باشیم.
انتهای پیام

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷
آیا با ۳۰۰ هزار تومان می توان صاحب سهام این هتل ها شد ؟ چگونه ؟ زمان عرضه اولیه و نحوه خرید سهام ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
شیر این مجموعه ها را تامین اجتماعی سالیان زیادیست مکیده حالا که فرسوده ورقیب زیادی در این مجموعه دارد را به مردم بیچاره واگذار می کنند تا تاوان زیان ساختمانهای فرسوده ومالیاتهای باقی مانده رامردم پرداخت کنند 37سال است دارند منابع این مجموعه ها را می مکند حالا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟