بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
کد خبر : ۱۶۹۱۷۱

مرتفع ترین دستگاه شهربازی استاندارد کشور با حضور جمعی از مدیران بنیاد مستضعفان و مردم کلان شهر تهران در شهر بازی ارم سبز طی مراسمی افتتاح شد.

به گزارش بورس نیوز، ایرج جهانگیر مدیر عامل ارم سبز در جمع مردم با اشاره به راهبرد ابلاغی بنیاد مستضعفان مبنی بر گسترش خدمات تفریحی و سرگرمی کیفی برای همه اقشار جامعه گفت: در سال جاری به همت همکاران پر تلاش من و حمایت مدیران ارشد بنیاد مستضعفان موفق شدیم دو دستگاه جدید "ستاره گردان" از شرکت" زایر" آلمان و سقوط آزاد از شرکت "funtime " آلمان به ترتیب با خصوصیات مهیج ترین و مرتفع ترین دستگاه ایمن و استاندارد شهربازی کشور را در مجموعه ارم نصب و به بهره برداری برسانیم.

وی گفت : همزمان با مراحل نصب پس از عقد قرار داد با شرکت های بازرسی ایمنی TUV و ISQI مراحل طراحی ، ساخت ، نصب و آزمایش های اولیه مورد تایید شرکت های مذکور قرار گرفته و به صورت توام ، بازرسان و کارشناسان خبره داخلی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نیز بر اجرای این فرآیند نظارت دقیق داشتند .


ایرج جهانگیر افزود: برای نصب این دستگاه تنها در بخش فونداسیون حدود 300متر مکعب بتن ریزی شده وبرای نصب برج اصلی از یک دستگاه جرثقیل 200تنی و یک دستگاه جرثقیل 360تنی استفاده شده است تا برج 100متری این دستگاه مهیج کاملا دقیق نصب شود وی اظهار داشت : با توجه به اهمیت موضوع ایمنی ، مرتفع ترین دستگاه شهر بازی کشور دارای یک پست فشار برق مستقل برای سیستم محرکه 320کیلوواتی است و حتی در صورت قطع برق یا هر گونه اختلال سیستم های کنترلی و ایمنی پیشرفته ای در بخش مدیریت و راهبری دستگاه پیش بینی شده است .

مدیر عامل ارم سبز در ادامه در مورد مشخصات فنی دستگاه سقوط آزاد تشریح کرد : سیستم کنترلی دستگاهPCL و دارای چهار برنامه متنوع بازی است ، حداکثر ارتفاع دستگاه سقوط آزاد حدود 100متر است و ظرفیت آن 24 نفر می باشد که سرنشینان ضمن چرخش افقی بازدید مناظر ارم سبز پس از رسیدن به اوج با سرعت حدود 100کیلومتر بر ساعت سقوط آزاد را تجربه و با سیستم ترمز مغناطیسی متوقف خواهند شد .

مدیر عامل ارم سبز در انتهای سخنان خود خاطر نشان کرد : صمیمانه از همه همکارانم در همه بخش های پارک ارم و باغ وحش تهران که با همدلی و تلاش قابل تقدیر در پی ارایه خدمات کیفی به مردم شریف هستند تقدیر و تشکر می کنم و به عنوان عضوی از" تیم متعهد به خدمت خالصانه به مردم" قول میدهم از هر فرصتی برای افزایش خدمات و توانایی های شادی آفرین و سرگرمی مجموعه ارم سبزبرای مردم به صورت کیفی و کمی استفاده کنیم . ضمن اینکه نوید می دهم منتظر خبر های بسیار خوش در سطح ملی از مجموعه ارم سبز باشید، خبر هایی که مایه شادی همه مردم شریف و عزیز ایران اسلامی خواهد شد.

فیلم مرتفع ترین وسیله بازی استاندارد شهربازی در کشور که در پارک ارم به بهره برداری رسیده است.




اشتراک گذاری :
ارسال نظر