بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
داوری و مراسم اختتامیه دومین رویداد هم آفرینی همراه اول با مشارکت پژوهشکده ثامن، بهمن ماه در مشهد مقدس، برگزار می شود.
کد خبر : ۱۷۲۰۸۲
نویسنده :
همراه اول

داوری و مراسم اختتامیه دومین رویداد هم آفرینی همراه اول با مشارکت پژوهشکده ثامن، بهمن ماه در مشهد مقدس، برگزار می شود.

به گزارش بورس نیوز به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، کارگاه آموزشی دومین رویداد هم آفرینی همراه اول با مشارکت پژوهشکده ثامن مشهد مقدس با حضور صاحبان ایده شرکت کننده در رویداد، جمعی از مدیران همراه اول، اساتید و دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد و پژوهشکده ثامن مشهد، در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

صاحبان ایده هایی که در ارزیابی اولیه، پذیرفته شدند، جهت شرکت در مرحله نهایی و داوری رویداد اصلی که در بهمن انجام می شود، در این کارگاه حضور داشتند تا با موضوعات «بوم مدل کسب و کار» و «محصول اولیه» و نیز «نحوه ارائه مقابل داوران» و «معیارهای داوری» بیشتر آشنا شوند.

گفتنی است مرحله نهایی دومین رویداد از مجموعه رویدادهای هم آفرینی همراه اول با موضوع «خدمات مبتنی بر موبایل در حوزه گردشگری»، ۳ تا ۵ بهمن ماه سال جاری در مشهد مقدس، برگزار می شود.

رویدادهای کار آفرینی همراه اول، با رویکرد رویدادهای متداول در این حوزه و انتخاب کسب و کارهای نوپا برگزار می شود که در این رویدادها با در نظر گرفتن فضای حاکم بر اکوسیستم کارآفرینی کشور و برطرف کردن نقاط ضعف موجود در رویدادهای مشابه فعلی و نیز نیازهای همراه اول، بومی سازی های لازم صورت پذیرفته است.

این رویدادها با نگاه حمایت همراه اول از کسب و کارهای نوپا و نوآور و همچنین ایجاد فضای کارآفرینی به نام رویدادهای «هم آفرینی» نامگذاری شده است.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر