بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶
کارشناس معادن و رئیس کمیسیون معادن اتاق ایران در گفت‌‎و‌گو با بورس‌نیوز؛

نمی‌توان رشد فلزی‌ها را برای معدنی‌‎ها تکرار کرد/ سال‌۹۸، سال بهره‌برداری و سوددهی معدنی‌ها

رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران درخصوص قرمزپوشی فلزی‌ها در بازارهای داخلی گفت: بخش فلزات در چند روز گذشته افزایش قیمت خوبی را تجربه کرد ولی در عین حال نمی توان برای معدنی‌ها نیز همین شرایط را متصور بود.
کد خبر : ۱۷۸۱۵۰
بهرام شکوری مدیرعامل شرکت راه‌سازی و معدنی، درخصوص وضعیت بازار فلزات ایران و مقایسه با بازارهای جهانی در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد: همواره یکی از بخش‌هایی که می‌تواند نجات بخش اقتصاد کشور باشد بخش معدن است.

وی به سرمایه‌گذاری‌های موثر در این حوزه به دلیل  وجود پتانسیل‌های خوبی که در این بخش در کشور وجود دارد اشاره کرد و گفت: هر روز شاهد افتتاح پروژه‌های معدنی و صنایع معدنی هستیم و براساس برآوردها سال آینده نیز پروژه‌های سودده و مهمی را در این بخش افتتاح خواهیم کرد.

رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی، افزود: درمجموع بخش معدن هم یکی از بخش‌های دارای پتانسیل در ایران است و این بخش از نقدینگی یکی از بخش‌هایی است که اگر ما بتوانیم کمک کنیم که این صنعت رشد کند تاثیر آن را روی نمادهای بورسی خواهیم دید و مردم رغبت بیشتری برای سرمایه‌گذاری در این بخش خواهند داشت.

وی تصریح کرد: اگر همه بخش‌های حاکمیت اعم از دولت و مجلس تلاش کنند می‌توانیم علاوه بر اینکه محصولات خود را سودآور کنیم قیمت‌ها را هم پایین بیاوریم و همچنین تولید و بازارها تقویت شوند.

شکوری در پایان خاطرنشان کرد: پرداخت مالیات در همه جای کشور و همه فعالیت‌ها یکسان است و این مورد دارای اشکال می باشد و اگر در حوزه خدمات هستیم برای صادرات یک محصول دچار مشکل می شویم و نمی توانیم به‌راحتی با تجهیزات آن مواد غذایی تولید کنیم، درنتیجه تولید آسیب بیشتری خواهد دید و انتظار ما این است که در نرخ‌های مالیاتی نرخ مالیات تولید را کاهش دهیم چون این موارد آسیب پذیرتر هستند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
رضا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
شما هم روی سهامتان کار کنید تا افزایش داشته باشد ومشکل مالیات حل شود