بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱
در ساعت پنج و نیم امروز نگاهی می اندازیم به مجامع بانک هایی که امروز عصر برگزار شده اند.
کد خبر : ۱۸۰۳۰۷
دومینوی استعفاها به «آب‌وآتش» کشیده شد/ پُستی با ذکر اعوذبالله

به گزارش بورس‌نیوز، از روز گذشته که خبر استعفای معاونان وزارت صمت گوش‌به‌گوش چرخید تا به امروز که شاید رئیس‌جمهور در راه نیویورک به فکر موافقت یا عدم قبول استعفای محمدشریعتمداری بود، بازار تشنه خبری موثق بود و این خبر تا لحظاتی پیش نیز در تایید و تکذیب از بهارستان، پاستور و سمیه گرفتار بود.

وزارتی جنب آب‌وآتش
شاید در خبری جدیدتر و البته از ما نشنیده بگیرید، استعفای عباس‌آخوندی وزیر راه و شهرسازی نیز طی هفته‌جاری علنی شود و حسن‌روحانی پس از بازگشت به ایران، ترمیم کابینه و خروج از وضعیت فعلی اقتصاد رو بیش از پیش پیگیری و اجرایی کند.

بازگشتی با طعم اعوذبالله
طبق شنیده‌ها از گوشه و کنار تابلوهای حافظ، بازگشت محمد فطانت‌‌فرد دومین رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران و سکان‌دار شدن مجدد آن بوده که لفظ اعوذبالله جمله جالبی از سوی ایشان بود.

شنیده‌هایی از پشت تابلوها
طبق برخی شنیده‌ها، به‌زودی «حفارس» با افزایش سرمایه از طریف آورده نقدی مواجه خواهد شد.
از سوی دیگر «کاما» هم تک سهمی است که با توجه به حمایت سهامدار عمده، به زودی از لحاظ بنیادی حرف‌های فراوانی برای گفتن خواهد داشت.

مجلس و کنتورسازی
طرح صندوق‌های فروشگاهی در حالی در راهروهای مجلس بالا و پایین می‌رود که دادگاه کنتورسازی امروز برگزار شد؛ از سوی دیگر با وجود آنکه نمایندگان بانک پاسارگاد به عنوان مدیریت جدید انتخاب شده بودند اما در ثبت شرکت‌ها، اسامی و مشخصاتی از آنها ثبت نشده بود و به دلیل کارکرد ضعیف و اخذ تسهیلات شائبه‌دار، سهامدار عمده، تمامی آنها را اخراج کرد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر