بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در سال گذشته بیش از 12 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی پرداخت شده است.
کد خبر : ۱۸۲۴۵۰

به گزارش بورس نیوز، ناصر فغفوری اظهار کرد: در یک ماهه اخیر در استان زنجان، 70 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه ثبت‌نام طرح رونق تولید در استان از اواخر شهریور ماه آغاز شده، تاکنون تسهیلات به 7 طرح به مبلغ 70 میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی افزود: همچنین 84 واحد در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 62 واحد به مبلغ یک‌هزار و 590 میلیارد ریال به بانک معرفی شده است و هم اکنون 55 طرح به میزان یک‌هزار و 520 میلیارد ریال نیز در دست بررسی است.

فغفوری با بیان اینکه تسهیلات این طرح به همه واحدهای صنعتی، معدنی و کشاورزی پرداخت می‌شود، تصریح کرد: در این طرح تسهیلات در قالب سرمایه ثابت و سرمایه در گردش به واحدهای فعال و طرح‌های نیمه تمام بالای 60 درصد پرداخت می‌شود همچنین در سال گذشته برای 239 واحد تولیدی تسهیلات به میزان 4 هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطرنشان کرد: در سال گذشته از طریق شبکه بانکی 12 هزار و 680 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی پرداخت شده که 4 هزار میلیارد ریال از طریق طرح رونق تولید و مابقی به طور مستقیم از طریق بانک‌ها پرداخت شد که از این حیث استان زنجان جزو 4 استان برتر کشور محسوب می‌شود.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر