بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
مدیرعامل شرکت ‌بین‌المللی مرکزی با بیان اینکه این شرکت با ریسک‌های مختلفی روبروست، افزود: یکی از ویژگی‌های مهم در مدیریت ریسک، بهره‌مندی از یک کفایت سرمایه مطلوب است
کد خبر : ۱۸۳۳۶۴

به گزارش بورس نیوز، مجمع عمومی به طور فوق العاده شرکت ‌بین‌المللی مرکزی عصر سه شنبه به ریاست محسن خدابخش، رییس هیات مدیره این شرکت و با حضور بیش از 67 درصد از سهامداران برگزار شد.

مدیرعامل شرکت ‌بین‌المللی مرکزی در ابتدای این مجمع فوق‌العاده گفت: این شرکت علاوه بر اینکه یک تشکل خود انتظام قانونی است به عنوان یک نهاد مالی خدمات زیر ساختی و ارزش‌افزوده بسیاری را به فعالان بازار سرمایه ارائه می‌دهد.

حسین فهیمی با بیان اینکه شرکت ‌بین‌المللی مرکزی با ریسک‌های مختلفی روبروست، افزود: یکی از ویژگی‌های مهم در مدیریت ریسک، بهره‌مندی از یک کفایت سرمایه مطلوب است به طوریکه شرکت‌های ‌بین‌المللی مطرح در جهان از سرمایه قابل قبولی برای ارائه خدمات موثر و مدیریت ریسک برخوردار هستند.

وی تطبیق با مقررات جاری در بازار سرمایه را از دیگر اهداف هیات مدیره سمات برای افزایش سرمایه این شرکت اعلام کرد و گفت: بر اساس مصوبه 513 هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار باید سرمایه شرکت ‌بین‌المللی مرکزی یک و نیم برابر میانگین سرمایه 4 بورس کشور باشد که برای تحقق آن، نیازمند افزایش سرمایه 200 درصدی شرکت بودیم.

فهیمی با بیان اینکه پیش از این شرکت ‌بین‌المللی مرکزی، سه بار افزایش سرمایه داشته است، اظهار کرد: چهارمین افزایش سرمایه از محل سود انباشته به مبلغ 730 میلیارد ریال و اندوخته احتیاطی به مبلغ 270 میلیارد ریال و به منظور اصلاح ساختار مالی، تطبیق با قوانین و مقررات و استانداردهای بین‌المللی است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل تامین سرمایه سپهر مطرح کرد:

استفاده از معاملات الگوریتم در بازارگردانی

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه سپهر گفت:

ارزش سهام بسیاری از شرکت‌ها در کف قیمتی

رئیس هیات مدیره شرکت مشاور سرمایه‌گذاری آرمان آتی گفت:

انتظار روند صعودی از بازار سرمایه

ارسال نظر