بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
رئیس سازمان صمت استان سمنان:

80 واحد صادراتی در سمنان مستقر شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه 80 واحد صادراتی در این استان وجود دارد، اظهار کرد: تولیدات این واحدها خوب و باکیفیت است و تقریباً با این واحدها هیچ مشکلی نداریم.
کد خبر : ۱۸۳۶۹۷

به گزارش بورس‌نیوز، بهروز اسودی اظهار کرد: توجه به کیفیت در حوزه تولید یک موضوع اساسی است و اگر تولیدات کیفیت نداشته باشند، در بازارهای بین‌المللی جایی ندارند و کاری از دست ما برنمی‌آید.

وی با بیان اینکه اصل ماجرای صادرات کیفیت است، ادامه داد: توجه به کیفیت در مشتری‌پسندی مهم است و باید کالایی که مشتری می‌پسندد، تولید شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه حق با مشتری است، تأکید کرد: یعنی باید تولیدات کیفی به مشتری ارائه دهیم و محصولات باکیفیت در بازار عرضه کنیم.

اسودی با اشاره به اینکه بستر صادرات خوب کیفیت است، اضافه کرد: اگر تولید باکیفیت داشته باشیم، صادرات خوبی خواهیم داشت و اگر تولید خوب باشد در مرحله بعد قطعاً اشتغال‌زایی خوبی هم ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: توجه به کیفیت کالاهای تولیدی درنهایت ارزآوری برای کشور به همراه دارد و محرکی برای رونق اقتصادی کشور به شمار می‌رود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر اینکه توجه به کیفیت اعتماد مشتری را جلب می‌کند، اضافه کرد: تولیدات ایرانی باکیفیت خوب در بازار جهانی می‌تواند، سری بین سرها بیرون بیاورد.

اسودی با اشاره به اینکه مباحث پیرامون کیفیت و اهمیت آن زیاد است، تصریح کرد: درباره کیفیت زیاد می‌توان صحبت کرد؛ چون دامنه مزایای آن در اقتصاد و شاخه‌های آن بی‌نهایت است.

وی در واکنش به وضع تولیدات مراکز صنعتی استان سمنان، با بیان اینکه وضع کیفی تولیدات استان در حوزه صنایع معدنی خیلی خوب است، اضافه کرد: کیفیت مواد معدنی در این استان در سطح بین‌المللی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر اینکه 80 واحد صادراتی در این استان وجود دارد، اظهار کرد: تولیدات این واحدها خوب و باکیفیت است و تقریباً با این واحدها هیچ مشکلی نداریم.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت سمنان خبر داد:

رشد بیش از 15 میلیون تنی ذخایر معدنی

ارسال نظر