بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
قیمت طلا که روز چهارشنبه پیش از تعطیلات روز شکرگزاری به بالاترین سطح خود در دو هفته اخیر رسیده بود، در پایان مبادلات روز جمعه با کاهش روبرو شده است.
کد خبر : ۱۸۳۸۳۴

به گزارش بورس‌نیوز، قیمت طلا که روز چهارشنبه پیش از تعطیلات روز شکرگزاری به بالاترین سطح خود در دو هفته اخیر رسیده بود، در پایان مبادلات روز جمعه با کاهش روبرو شده است.

بر اساس این گزارش بازارهای جهانی تمرکز زیادی بر روی سیاست های پولی و نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا داشته است. تنش های تجاری بین آمریکا و چین نیز می‌تواند تاثیر مهمی بر روند نوسانات بازارهای بین‌المللی داشته باشد.

قیمت هر اونس طلا در پایان مبادلات روز جمعه با چهار دلار کاهش به 1223 دلار رسیده است. قیمت طلا در هفته ای که گذشت با افزایش 0.1 درصدی روبرو شده است.

پیش‌بینی می‌شود فدرال رزرو آمریکا در ماه دسامبر برای چهارمین بار در سال 2018 میلادی نرخ بهره را افزایش دهد. فدرال رزرو آمریکا احتمالا در سال 2019 میلادی نیز سه بار دیگر نرخ بهره را افزایش می‌دهد.

به نظر می‌رسد قیمت طلا در روزهای آینده تحت تاثیر نوسانات ارزش دلار آمریکا شاخص سهام در بازارهای بین‌المللی و انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا منطقه یورو و چین قرار خواهد داشت.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در پی نگرانی‌ها نسبت به کندی رشد اقتصاد جهانی؛

طلا از صعود بازماند

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

حقوقی‌های بازار دست به کار شوند/ افزایش شفافیت فضای ورودی سهامداران به بورس

ارسال نظر