بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

چشم‎انتظاری بازار سرمایه به سوئیفت اروپایی / علامت سوال بر زیان انباشته بانک‌ها

کارشناس بازار سرمایه وضعیت کلی و برآیند فعلی بازار سرمایه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امروز وضعیت بازار تا حد زیادی متعادل بود و امیدواریم تا هفته آینده این روند ادامه پیدا کند.
کد خبر : ۱۸۴۰۱۳
حمیدرضا مهرآور مدیرعامل کارگزاری بانک سامان به بورس نیوز گفت: برخلاف روز گذشته که بازار کمی نزولی بود و برای اهالی بازارسرمایه نگرانی ایجاد کرد، امروز وضعیت بازار تا حد زیادی متعادل شد و امیدواریم تا هفته آینده این روند ادامه پیدا کند.

وی درخصوص منفی بودن برخی نمادهای بانکی و خودرویی افزود: برخلاف برآیند کلی بازار که مثبت بود بسیاری از نمادها امروز سیر نزولی را در پیش گرفتند و سلسله ای از نمادها وجود دارند که انتظارت را برآورده نکرده اند. 

مهرآور با اشاره به تجدید ارزیابی دارایی‌ بانک‌ها نیز تصریح کرد: باید میزان تجدید ارزیابی دارایی‌ها تعیین شود تا بانک‌ها از این طریق بتوانند زیان‌های انباشته خود را جبران کنند اما تاکنون اقدامات لازم در این زمینه انجام نشده بنابراین این سهم ها در شرایط فعلی تحت تاثیر اخبار و شایعات منتشره قرار می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: فرانسوی‌ها و آلمانی‌ها قصد دارند که یک خط اعتباری همانند سوئیفت با ایران ایجاد کنند که در اینصورت اگر منابع حاصل از فروش نفت  وارد کشور شود وضعیت صنعت نفت و پتروشیمی بهبود خواهد یافت.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با راه‌اندازی مرکز خدمات تل‌بانک صورت می‌گیرد؛

دریافت خدمات بانکی مشتریان بانک سامان

در راستای حمایت از فرهنگ و توسعه بانکداری الکترونیک؛

برگزاری هشتمین همایش نظام‌های پرداخت با حمایت بانک سامان

بانک سامان، خدمات شعبه‌ای را تلفنی می‌دهد؛

ارائه خدمات جدید بانک سامان

ارسال نظر