بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
کارشناس بازار‌سرمایه در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

افزایش قیمت خودرو عاملی برای رشد نرخ خودرویی‌ها/ عرضه‌های اولیه را نباید سریع فروخت

کارشناس بازار‌سرمایه گفت: ایران خودرو و سایپا به دلیل افزایش نرخ خودرو رشد قیمت سهام را تجربه کرده که این امر با توجه به شرایط فعلی بازار و اوضاع سیاسی کشور بوده و ادامه نخواهد یافت.
کد خبر : ۱۸۵۱۲۳
به گزارش بورس نیوز، حسین ایزدی مدیرعامل کارگزاری اطمینان سهم در خصوص وضعیت امروز بازار بورس‌نیوز گفت: با توجه به اینکه روز گذشته شاخص بازار با افت مواجه شد به نظر می‌رسد که سهام‌های وابسته به نرخ دلار در این زمینه تاثیر‌گذار بوده و بازار را به سمت رشد هدایت کردند اما بازهم شاخص بازار روند نزولی را در پیش گرفت.

وی با بیان اینکه امروز سایپا و پتروشیمی‌ها به دلیل انتشار گزارش‌های 9 ماهه رشد مطلوبی را تجربه کردند،افزود: ایران خودرو و سایپا به دلیل افزایش نرخ خودرو رشد قیمت سهام را تجربه کردند که این امر با توجه به شرایط فعلی بازار و اوضاع سیاسی کشور بوده و ادامه نمی یابد.

وی با بیان اینکه سهام های عرضه اولیه نباید حتما مثبت باشند، افزود: قیمت سهام در این زمینه نقش موثری ایفا می کند زیرا براساس این عامل سهامدار عمده می تواند تشخیص دهد که تا چه زمانی باید از سهم حمایت کند.

وی با بیان اینکه نباید سهامداران در روزهای نخست عرضه اولیه سهامی را خریداری و سپس به فروش برسانند، افزود: برخی از سهم ها در قیمت های بالا عرضه می شوند که در این خصوص باید اقدامات و نظارت های لازم انجام شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر