بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
مدیر مالی فلوله در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز خبر داد:

افزایش قیمت محصولات «فلوله» در آینده‌ای نزدیک

مدیرامور مالی شرکت لوله و ماشین سازی ایران گفت: به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه قیمت فروش محصولات نیز باید افزایش یابد که از این طریق افت 10 درصدی در آمد شرکت نیز جبران شود.
کد خبر : ۱۸۵۴۹۹

افزایش قیمت محصولات

به گزارش بورس نیوز، گزارش‌های یک‌ماهه شرکت لوله و ماشين سازي ايران در دوره منتهی به97/09/30 نشان می‌دهد که این شرکت از محل فروش محصولات خود مبلغ 186,697 میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به میانگین 8 ماه گذشته 46 درصد افزایش یافته اما از سویی دیگر گزارش عملکرد 9 ماهه حاکی از آن است که "فلوله" برای سال مالی منتهی به 1397/12/29مبلغ 1,210,556 میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل افت 10 درصدی را تجربه کرده است.

در این خصوص قاسم شریفی مدیرامور مالی شرکت لوله و ماشین سازی ایران در گفت و گو با بورس‌نیوز گفت: افزایش قیمت محصولات در سال جاری موجب افت درآمد شرکت نسبت به سال قبل شده است.

وی با بیان اینکه عواملی همچون افزایش نرخ ارز در این زمینه موثر بوده اند، افزود: به تبع افزایش قیمت مواد اولیه، بهای تمام شده محصولات و هزینه‌های شرکت نیز روند صعودی را در پیش گرفتند.

شریفی با بیان اینکه باید تناسب بین قیمت مواد اولیه و قیمت فروش محصولات رعایت شود،ادامه داد: به دلیل فروش مناقصه‌ای محصولات نمی توانیم قیمت آن‌ها را تا حد زیادی افزایش دهیم اما باید نسبت ببین هزینه‌ها و درآمد رعایت شود که در پایان سال مالی سود پیش بینی شده محقق شود.

وی با اشاره به اینکه این افت 10 درصدی درآمد تاپایان سال جبران خواهد شد، افزود: در سال آینده باید قیمت محصولات افزایش یابد اما درغیر اینصورت روند فعلی کاهش درآمد شرکت ادامه خواهد یافت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر